У Смілі розпочали роботи із адаптування локомотивного депо ТЧ-5 Одеської залізниці – депо ім. Т. Г. Шевченка – для можливості технічного обслуговування дизель-поїзда ДПКр-3, що перевозитиме пасажирів за маршрутом Сміла – Черкаси.
Про це повідомив директор з якості ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод” Тарас Беценко, що є виробником цього потягу дизель-потягу ДПКр-3.
Так, 17 вересня було організовано випробувальну поїздку за маршрутом Черкаси – ст. ім. Т. Г. Шевченка. До 26 вересня всі вказані спеціалістами заводу-виробника невідповідності депо мають бути усунені в повному обсязі і цього ж дня ДПКр-3 розпочне комерційні перевезення пасажирів.
Раніше ми писали про те, що виробник зазначав, що депо імені Т. Г. Шевченка не відповідає габаритам потягу. Також відсутня можливість підключення 380 В, не передбачені домкрати для підіймання вагонів, немає можливості заправки поїзду водою, конструктивні особливості заправного пістолету не дозволяють заправляти його пальним, а також неможливо засипати пісок у пісочниці та відсутнє освітлення для проведення робіт у темний час доби. Через всі ці невідповідності експлуатація потягу за маршрутом Черкаси-Сміла була неможлива.