Для Черкаської області оберуть слоган. Можна запропонувати свої варіанти

Оголошено конкурс на обрання кращого слогану для майбутнього бренду Черкаської області.

Про це повідомляють на фейсбук-сторінці “Черкащина туристична”.

Конкурс стартує 20 листопада і триватиме до 6 грудня 2019 року.
Свої ідеї можуть запропонувати всі охочі.

Варіант слогану повинен:

  • бути коротким, не більше 4-х слів;
  • характеризувати регіон;
  • передавати харизму Черкащини;
  • розкривати її невідомі, цікаві, оригінальні сторони;
  • легко запам’ятовуватися;
  • продовжити речення: “Черкащина це…”;
  • бути націленим на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули;
  • мати обгрунтування – опис слогану (не більше 100 слів).

Переможець конкурсу отримає подарунок – туристичне спорядження (намет, рюкзак, карімат та спальний мішок).

Деталі та умови участі у конкурсі буде опубліковано 20 листопада.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі
1 Коментар
  1. Черкаси це-центр ,серце і душа

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *