Оголошено конкурс на обрання кращого слогану для майбутнього бренду Черкаської області.
Про це повідомляють на фейсбук-сторінці “Черкащина туристична”.
Конкурс стартує 20 листопада і триватиме до 6 грудня 2019 року.
Свої ідеї можуть запропонувати всі охочі.
Варіант слогану повинен:
- бути коротким, не більше 4-х слів;
- характеризувати регіон;
- передавати харизму Черкащини;
- розкривати її невідомі, цікаві, оригінальні сторони;
- легко запам’ятовуватися;
- продовжити речення: “Черкащина це…”;
- бути націленим на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули;
- мати обгрунтування – опис слогану (не більше 100 слів).
Переможець конкурсу отримає подарунок – туристичне спорядження (намет, рюкзак, карімат та спальний мішок).
Деталі та умови участі у конкурсі буде опубліковано 20 листопада.
Черкаси це-центр ,серце і душа