
Які запитання часто ставлять операторам Черкасиобленерго
Протягом жовтня оператори кол‐центру Черкасиобленерго в середньому отримували близько 1500 дзвінків за добу.
Про це «18000» повідомили в пресслужбі акціонерного товариства.
Про що найчастіше запитують черкащани?
- Чому відключили електроенергію?
- Яка різниця між графіками аварійних та погодинних відключень?
- До якої черги належить споживач та як самостійно це перевірити?
- Чому часто змінюються графіки погодинних відключень?
- Чому мене відключають, а сусідів — ні?
- Пояснення щодо планових та аварійних відключень і їх причин.
- Передача показників лічильників.
- Консультації щодо переоформлення договорів.
- Консультація щодо роботи засобів обліку.
- Консультації щодо нарахування обсягів спожитої електроенергії.
Додамо, відповідь на частину з цих запитань можна знайти у матеріалі «18000» – Відключення електроенергії: відповіді черкащанам на всі «чому». Зокрема розповідаємо, хто і як формує графіки відключення світла в Черкаській області, чому інколи графіки відключення діють не для всіх, чому світло можуть вмикати не за графіком.
Також «18000» створив матеріал – Як дізнатися черкащанам свою чергу відключення світла. Це покрокова інструкція, за допомогою якої можна визначити свою чергу та підчергу відключення.
Оперативна інформація про Черкаси та область. Підписуйся на вайбер‐канал «18000»



11. Вы незаконно отключи электрику, включите немедленно.