30 грудня Філія “Українська залізнична швидкісна компанія” АТ “Українська залізниця” уклала угоду із ПрАТ “Київський електровагоноремонтний завод” самої “Укрзалізниці” про ремонт поїздів на 291,51 млн грн.
Про це повідомляє сайт “Наші гроші” з посиланням на “Прозорро”.
До кінця 2021 року завод “Укрзалізниці” виконає капітальний ремонт в обсязі КР-1 двох двоповерхових шестивагонних електропоїздів Skoda серії EJ 675 виробництва компанії “Škoda Vagonka a.s.” (Чехія) у 2012 році. Нагадаємо, Україна купила їх під Євро-2012. Згодом потяг курсував на маршруті Сміла-Харків.
Зазначимо, що саме ця пара потягів, за попереднім намірами “Укрзалізниці”, має використовуватися на маршруті Київ – Черкаси. Нині, потяги у цьому напрямку курсують із зупинкою у Смілі.
Також Державним бюджетом на поточний рік передбачено фінансування витрат на електрифікацію ділянки між Черкасами та Смілою, що дозволить реалізувати проєкт залізничного експресу, що курсуватиме між столицею та Черкасами не зупиняючись на станції імені Тараса Шевченка у Смілі. Попередня вартість робіт – 200 млн гривень.
Таким чином, загальна вартість ремонту колії та залізничного транспорту, необхідних для запуску експресу до Києва, може скласти 500 млн гривень. Час у дорозі цього потягу у будь-якому разі перевищуватиме три з половиною години.
Ініціатором ідеї залізничного сполучення між Києвом і Черкасами є народний депутат від партії “Слуга народу” Олександр Скічко.
Скичковый Бред! Незнают куда бабло для пиара запхать