Команда «18000» разом із менторами освітнього проекту Masters Academy підготували свіжу підбірку термінів із ІТ-сфери, які ви могли чути від знайомих, проте не розуміти їхнього значення.
Цього разу у межах проекту “З ІТ – на ти” говоритимемо про брейнсторм, еджайл, онбординг та ще сімку нових слів. Поїхали!
Аутсорсинг (англ. outsorce – «зовнішнє джерело») – процес передачі компанією частини її завдань спеціалістам поза штатом (стороннім виконавцям). Синонім – підрядництво.
Брейнсторм (англ. brainstorming – «генерування ідей») – оперативний метод розв’язання задач, стимулюючи творчу активність. Під час нього учасникам обговорення пропонують озвучувати якомога більше варіантів вирішення питання, включно із найбільш нестандартними. У брейнстормі найголовніше – максимальна кількість ідей і заборона критикувати на початкових етапах.
КьюЕй, куа (англ. QA, Quality Assurance – “забезпечення якості”) – це запобіжний процес (сукупність процесів), метою яких є вимірювання та забезпечення якості продукту.
Еджайл (англ. agile – «рухливий, гнучкий») – методологія розробки програмного забезпечення, що базується на виконанні та здачі роботи частинами. Дозволяє швидко змінити задачу, що виконується.
NDA (англ. Non-disclosure Agreement – «угода про нерозголошення») – юридичний договір, укладений між двома або більше сторонами з метою нерозголошення (взаємного зберігання) інформації.
Е-коммерс (англ. e-commerce/electronic commerce – «електронна комерція») – покупка або продаж товарів і послуг через мережу Інтернет.
Онбординг (англ. onboarding – «підніматися на палубу») – це процес адаптації та ознайомлення нового члена команди з робочими процесами, колегами та проектами. Він включає в себе знайомство з корпоративною культурою, прийнятими в компанії підходами до вирішення задач та побудови ефективної взаємодії.
Реліз (англ. to release – «випускати») – випуск готового для використання продукту (програми або бібліотеки). Зазвичай це версія, готова до використання кінцевим користувачем і включає в себе всі оновлення і виправлення.
Скіли (англ. skills – «навички») – діляться на soft скіли та hard скіли. Hard скіли (англ. hard – «твердий») – здобуті знання і навички, рівень володіння якими можна визначити. Наприклад, написання коду певною мовою програмування, робота з базами даних тощо. Soft скіли (англ. soft – «м’який») – якості, які роблять людину гарним співробітником. Наприклад, комунікаційні навички, ввічливість, дружелюбніть, вміння слухати інших.
Чат-бот (англ. chatbot) – це софтверний продукт, ціллю якого є письмове або аудіо спілкування з людиною чи іншим ботом. За стилем комунікації схожий на людей. Чат-боти найбільше поширені в сфері електронного банкінгу, комерції та розваг. До них також належать голосові асистенти Siri та Alexa.
Більше слів шукай ТУТ.