Із 2026 року у Черкасах буде вигідніше платити за проїзд безготівково: з’являться нові валідатори й додаткові знижки у додатку

Е-квиток

У Черкасах з нового року планують впровадити диференційований тариф на проїзд у громадському транспорті. Вартість безготівкової оплати залишиться незмінною – 16 грн автобус, тоді як ціна готівкового квитка зросте до 20 грн. У мерії та в оператора системи е‐квитка «Smart Ticket Technology» наголошують: це не лише про економію для пасажирів, а й про якісніші послуги, прозорість та розвиток транспортної інфраструктури.

«18000» поспілкувався з оператором е‐квитка у Черкасах, компанією «Smart Ticket Technology» (СTT), та дізнався, що зміниться у 2026 році для пасажирів.

У чому перевага безготівкової оплати?

Пасажири, які оплачують проїзд банківською карткою, або гаджетом з підтримкою NFC у новому році зможуть суттєво економити.

Готівка фактично перетвориться на «гостьовий тариф» – дорожчий, менш зручний та не орієнтований на постійних користувачів транспорту. Натомість безготівкова оплата має низку переваг:

  •  економія: 16 грн замість 20 грн. Різниця, яка відчутно вплине на щомісячні витрати містян;
  • очікується запуск додаткових знижок для оплат банківськими картками;
  • е‐квиток автоматично фіксуватиметься у системі, пасажиру не потрібно зберігати паперові талони.
валідатор

У Черкасах з нового року може зрости ціна на безготівкову оплату

«УрбанOne» – новий транспортний додаток

На початку 2026 року в Черкасах запрацює новий мобільний застосунок «УрбанOne» від оператора е‐квитка. Окрім стандартних функцій (перегляд квитків, історії поїздок, статистики тощо) додаток відкриє одразу декілька нових можливостей.

По‐перше, це оплата за декількох пасажирів. У застосунку можна буде обрати кількість пасажирів та розрахуватися однією дією. Зручно для сімей, друзів чи туристів.

Окрім цього, передбачена програму лояльності, кешбеки і бонуси. Застосунок матиме партнерські пропозиції. Бонуси за поїздки можна буде обмінювати на знижки тощо. Діятимуть також акції, зокрема, додаткові знижки під час оплати картками певних платіжних систем (наприклад, для власників карток Visa).

У СTT планують й інтерактивні механіки. За регулярні безготівкові поїздки пасажир отримає можливість крутити умовне колесо фортуни з призами. Тобто пасажир, який виконав певні умови, зможе отримати місяць безкоштовних поїздок, промокоди чи бонуси від партнерів.

А ще в додатку передбачають можливість купити проїзний для тих, хто постійно користується громадським транспортом та хоче ще більше економити.

Також у транспорті планують розмістити QR‐коди, які можна зчитати через мобільний додаток і миттєво оплатити проїзд. Це стане додатковим зручним варіантом, який не потребує фізичної картки, достатньо поповнити віртуальну у застосунку. Цей функціонал буде додаватися поступово.

додаток

Головна сторінка додатку

У «Smart Ticket Technology» пояснюють, чому прозорість та облік – важливо для розвитку транспорту

Перехід на безготівкові форми оплати – це не лише про зручність і економію для пасажирів, а й ключ до якісного транспорту в місті. Кожна безготівкова оплата фіксуватиметься в АСООП (автоматизована система оплати і обліку пасажирів). Це забезпечує реальну статистику користування маршрутами, відповідно до фактичної кількості перевезених пасажирів. Тіньовий обіг коштів у громадському транспорті стає неможливим, що автоматично забезпечить більше надходжень до бюджету. Це зі свого боку дозволить оновлювати рухомий склад, закуповувати транспорт і покращувати роботу системи.

Задля прозорого обліку пасажиропотоку також важливо фіксувати й усі готівкові оплати в системі АСООП. Тому пасажири мають брати квитки з валідаторів при розрахунку готівкою у водія. Лише такі квитки означають, що поїздка офіційно зафіксована і облікована.

Оператор е‐квитка також повідомив, що у Черкасах вже тестують валідатори нового типу. На маршруті №31 встановили нові валідатори, які унеможливлюють ризики втручання в їхню роботу водіїв та кондукторів. Наразі вони працюють у тестовому режимі, але після тестування будуть поступово інтегровані в систему.

*Реклама

 Зв’яжися з нами. Інформацію про рекламний відділ «18000» знайдете ТУТ

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі
2 Коментарі
  1. Чим фактично відрізняється умови поїздки в автобусі за 16 грн і буде за 20 грн. Відповідь одна – НІЧИМ. Спочатку створіть якісні умови для поїздки а вже потім запроваджуйте новшества.

  2. Зараз у багатьох випадках валідатори в маршрутках не працюють, доводиться платити готівкою. Уявляю, що буде діятись з працездатністю валідаторів після введення «новшеств» від наших керманичів…

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні новини