
Фото: Вечірній Київ
Для будування нового літака з «Мрії» демонтують вцілілі частини – двигуни, хвостову частину та деякі елементи шасі.
Про це пише «Вечірній Київ».
Російські окупанти знищили Ан‐225 на третій день повномасштабної війни – 27 лютого. Вціліла лише хвостова частина – близько 30% від літака.

Фото: Вечірній Київ
Нині працівники «Антонова» визначають технічний стан деталей та демонтують вцілілі частини «Мрії». Відтак, на другий Ан‐225 піде: три двигуни, хвостова частина та деякі шасі.
«Що можна буде використати в побудові другої «Мрії», то і використаємо. Літак ще не будується, але вже тривають перемовини з постачальниками, які зможуть надати унікальне обладнання та з іноземними партнерами», – говорить начальник аеродромно‐диспетчерського центру Володимир Смусь.
За попередніми підрахунками, для цього необхідно 500 мільйонів євро. Проте про конкретну суму поки говорити зарано.

Фото: Вечірній Київ
Додамо, Ан‐225 «Мрія» – найбільший транспортний літак у світі, збудований київським КБ ім. Антонова наприкінці 1980‐х. Літак‐гігант використовують здебільшого для перевезення негабаритних моновантажів, наприклад, генераторів або для вітрових електростанцій.
Також Ан‐225 встановив 240 світових рекордів, що є унікальним випадком в авіації.
Оперативні новини від команди «18000» – у нашому телеграм‐каналі «Шо там у Черкасах?»


