Кандидати на посаду мера Черкас витратили на рекламу в мережі понад 600 тисяч гривень

За період із 1 вересня до 25 жовтня 2020 року кандидати на посаду мера міста лише зі своїх офіційних та партійних сторінок витратили на політичну рекламу у фейсбуці понад 22 тисячі американських доларів, що за тодішнім курсом – понад 600 тис. грн.

Таку інформацію опублікувала ГМ ОПОРА.

Нагадаємо минулого року за крісло мера Черкас боролися 13 кандидатів. Кожен із них проводив свою агітаційну кампанію у фейсбуці. Загалом за період із 1 вересня до 25 жовтня у мережі на 242 сторінках з’явилось 2688 рекламних публікацій, які стосувались політики. І це лише тих, які щонайменше на 60% таргетувались на Черкаську область.

У топ-5 за кількістю реклами:

  • сторінка колишнього очільника обласного осередку партії народного депутата Антона Яценка;
  • міський осередок партії “Національний корпус”;
  • регіональна сторінка осередку партії “За майбутнє”;
  • регіональна сторінка партії “Наш край”;
  • сторінка кандидатки на посаду міського голови Умані Ірини Плетньової.

Фото: ГМ ОПОРА

На графіку видно, що рекламна активність почалася ще до офіційного старту виборчого процесу. Сягнула піку в 188 публікацій за один день 21 жовтня і не припинялась аж до дня тиші, коли також з’явилось 21 нове оголошення.

Якщо ж сконцентрувати увагу лише на виборах Черкаського міського голови, то за той же період, до першого туру за 13 кандидатів агітували щонайменше із 31 сторінки.

Свої особисті публічні сторінки у фейсбуці мали десять із тринадцяти кандидатів на посаду Черкаського міського голови. Окрім того, за них агітували зі сторінок партій, громадських організацій та ймовірно спеціально створених під кампанії сторінок. Агітацію в соціальних мережах у тій чи іншій мірі використовували всі, витративши на неї загалом понад 600 тисяч гривень. І це лише з 1 вересня по 25 жовтня.

За інфографікою ОПОРИ, найбільше коштів витратив на рекламу в фейсбуці Віктор Євпак – 4170 доларів, розмістивши 45 публікацій на офіційній сторінці. На другому місці – Сергій Кудактін – 2156 доларів за 43 рекламних дописи. До трійки належить і міський голова Анатолій Бондаренко, який сплатив 1439 доларів за 11 рекламних публікацій.

Більшість кандидатів на посаду міського голови Черкас розпочали свою агітацію в соцмережах дочасно. Серед них і ті двоє, що вийшли у т. зв. другий тур перегонів: Анатолій Бондаренко та Віктор Євпак. Обох місцева ТВК зареєструвала 21 вересня, проте агітувати у фейсбук вони почали ще задовго до того.

Фото: ГМ ОПОРА

Фото: ГМ ОПОРА

Згiдно з даними facebook-analyzer, 24-25 жовтня, в день тиші, у соцмережі було 77 рекламних публікацій політичної реклами з таргетингом понад 60% на Черкаську область із 41 сторінки. Тут також в лідерах партія “За майбутнє” та очільник її обласного осередку нардеп Антон Яценко, а також сторінки Уманських медіа. Саме Умань є центром округу згаданого мажоритарника. Замикає п’ятірку кандидат на посаду міського голови Умані від партії”Слуга Народу” Андрій Дикун.

Фото: ГМ ОПОРА

На рівні виборів голови Черкаської міської ради була реклама зі сторінок Сергія Воронова, Анатолія Бондаренка, а також зі сторінок партій “За майбутнє”, “Слуга Народу”, “Перемога Пальчевського”, “Європейська Солідарність”, “Ошукані українці”, “Національний корпус”.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

По темі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *