У Черкасах вже усунули проблему із оплатою проїзду у тролейбусах карткою.
У цьому під час прямого ефіру у студії “18000” запевнив комерційний директор компанії-підрядника Вадим Чередняк.
Раніше черкащани скаржилися на те, що під час піднесення картки до валідатора з’являлася помилка “Картка не зареєстрована”.
– Така проблема справді була з деякими банками – емітентами карток. Ми її відслідкували, проблему усунули, провели тестування. На тій конкретній одиниці, на якій виявили, сьогодні проплата успішно пройшла, – сказав Чередняк.
Водночас заступник мера Павло Валенчук у коментарі “18000” пояснив, чому неможливо купити одразу другий квиток з однієї й тієї ж картки. За його словами, системою визнечена пауза між платежами, що не допустить помилкової подвійної оплати за один і той же квиток. Якщо вам потрібно оплатити два квитки, другий тією ж карткою можна оплатити через хвилину.
Як повідомляв “18000”, у Черкасах функцією придбання електронного квитка для проїзду в тролейбусах щодня користуються від 4000 до 4500 людей.
Дивіться відео з ефіру повністю
Підписуйтеся на новини “18000” у вайбері. Нас уже більше 5000!
Якщо нема квитка кондуктора та солярки чому 10 гра?
картка як була “незареєстрована” , так і лишилася – зробіть можливість нормально оплатити
16 липня. Сьогодні в тролейбусі 10 – “картка незареєстрована” ,