У понеділок, 5 серпня, департамент архітектури та містобудування проведе аукціон по найбільшому дорожньому тендеру Черкас. Вартість капітального ремонту ділянки вулиці Сумгаїтської від Одеської до 30-річчя перемоги орієнтовно складає 158 мільйонів гривень.
Очікується, що ремонт ділянки Сумгаїтської, протяжністю 2,5 кілометри, мають завершити до 30 липня 2020 року.
Документи на аукціон подали три учасники. Два з них місцеві – це скандально відоме ШРБУ-48 з Умані та один з улюбленців міської влади – «Дорстрой». А також новачок – «Консорціум Магістраль» з Києва, що наразі виграв лише одну закупівлю на 9 тисяч гривень. Замовник відхилив документи киян і ухвалив рішення не допускати їх до аукціону через невідповідність кваліфікаційним критеріям.
1 серпня «Консорціум Магістраль» звернувся до замовника із вимогою, в якій зазначається, що протокол розгляду пропозицій має нечітке скановане зображення, що унеможливлює розпізнати текст та ідентифікувати важливу інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Замовник відхилив вимогу та завантажив на портал «Прозорро» витяг із протоколу розгляду.
Таким чином тендер розіграють “Дорстрой” та ШРБУ-48.
ПП «Дорстрой» належить жителю Христинівки Роберту Григоряну. Це підприємство – один з головних дорожніх ремонтників області. Зокрема, лише департамент архітектури і містобудування міськради уклав з ним угод на більш ніж 130 мільйонів гривень. У обласному центрі «Дорстрой» займається роботами на масштабних об’єктах, як-от вулиці Героїв Дніпра й Надпільної та фрагментом бульвару Шевченка.
Директором товариства ШРБУ-48 – є Руслан Губа, співвласниками Ігор Воткалюк, Руслан Губа і Бахтіяр Сапаєв. Всіх їх поєднує скандально відоме ПАТ “Уманьавтодор”, яке покинуло недобудованим міст у Запоріжжі і нині фігурує в низці кримінальних проваджень. “18000” раніше вже неодноразово писав про ТОВ ШРБУ-48.