На зимові гонки до Черкас прибули понад 60 екіпажів

Фото Анни Іщенко

У Черкасах відбувся перший етап Трофею FAU з ралі на серійних авто WONDERRALLY, який стартував 20 лютого.

Про це повідомляє “Суспільне”.

Цього разу участь у гонках взяли 65 екіпажів. Це спортсмени з Черкас, Харкова, Києва, Дніпра, Полтави. Із них п’ять команд – черкащани.

Фото Анни Іщенко

– Для наших змагань це рекордна кількість учасників. Щороку ми намагаємося збільшити кількість машин: минулого року їх було 50, сьогодні 65. Ми не проводили змагання в Черкасах більше, ніж пів року, тож всі уже зачекалися і хочуть нових емоцій та адреналіну, – зазначив співорганізатор змагань Андрій Яроменко.

Через карантин гонки тривали без глядачів. Зі слів Андрія Яроменка, тривалий час були снігопади і доводилося кілька днів поспіль завозити техніку, аби підготувати трасу. До несподіваних ситуацій організатори підготувалися: під час виступів спортсменів чергуватимуть автомобілі медичної та пожежної служб.

Змагання тривали два дні поспіль – 20-21 лютого. Увесь цей час екіпажі стартували один за одним та їздили “каруселлю”. За словами Андрія Яроменка, трасу розділили на спеціальні ділянки, загалом кожен екіпаж мав проїхати 24 кілометри.

Фото Анни Іщенко

Співорганізатор заходу Дмитро Березенський розповів, що зимові змагання в Україні – рідкість, бо для цього погода має бути стабільною, а автомобілі оснащені спеціальною гумою. Перед змаганнями всі машини проходять технічну комісію, фахівці оцінюють їхню безпечність.

– Це любительське ралі, тому машина має бути “цивільною”, без спеціальних доробок, якими користуються професійні спортсмени. Весь тюнінг має відповідати технічним вимогам до цього класу автомобілів. Наприклад, на нинішні змагання два екіпажі приїхали зі спортивною шипованою резиною, тому хлопцям довелося поміняти колеса, – зазначив Дмитро Березенський.

Фото Анни Іщенко

Голова Колегії Спортивних Комісарів Борис Донской – головний суддя цих змагань. За його словами, в ралі головним критерієм є час, однак буде враховували ще й те, наскільки “чисто” машина проїхала дистанцію. Старт і фініш фіксували спеціальні прилади. .

І судді, і учасники зазначають: у зимових гонках важливий не стільки водійський стаж, як досвід кермування у відповідних умовах.

Владислав Власов із Києва у таких змаганнях бере участь вперше. У своєму екіпажі він штурман.

– Ще з першого класу хотів стати гонщиком, але раніше брав участь лише в любительських заїздах. Цього ж разу вирішив спробувати себе у “напівпрофесійних” гонках. Взимку їздити набагато складніше, але я готовий до випробувань, –  зауважив штурман.

Фото Анни Іщенко

Для черкащанина Ігоря Степаненка таке ралі – вже звична річ. За штурмана – дружина.

– Особливо до змагань не готувались, поставили гуму і поїхали. Головне – підібрати правильні шини і контролювати свої емоції, – зазначив черкащанин.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Реклама МХП

коментарі
Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *