На золотоніському підприємстві пояснили оскандалене “Z”-маркування

Виробник слабоалкогольних та безалкогольних напоїв із Золотоноші “Роял фрут” пояснив скандальне маркування власної продукції, що напередодні викликало обурення в соціальних мережах.

Зокрема, в одній із торговельних мереж було виявлено продукцію золотоніського виробника із зображенням букви “Z” на кришці. Відповідна символіка є одним із атрибутів агресії російської федерації проти України.

У відповіді на інформаційний запит “18000” директор підприємства повідомив, що цей логотип був розроблений та використовується з 2010 року і є транслітерацією початку назви міста Золотоноша, де фактично виготовляється.

Крім того, у підприємстві повідомили про те, що збираються зробити ребрендинг відповідної продукції.

З 2014 року компанія не має жодних бізнес-відносин з країною-агресором. Крім того, після початку активної фази повномасштабного вторгнення російських військ компанія зупинила співпрацю також із білоруськими партнерами, з території країни яких також вчиняється агресія по відношенню до України.

На офіційному сайті компанії зазначено, що вона виробляє продукції з 2010 року. Основні виробничі потужності розташовані у місті Золотоноша.

Любите гортати стрічку в інстаграмі? Тоді підписуйтесь на сторінку “18000” і витрачайте час у мережі із користю 

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *