Виробник слабоалкогольних та безалкогольних напоїв із Золотоноші “Роял фрут” пояснив скандальне маркування власної продукції, що напередодні викликало обурення в соціальних мережах.
Зокрема, в одній із торговельних мереж було виявлено продукцію золотоніського виробника із зображенням букви “Z” на кришці. Відповідна символіка є одним із атрибутів агресії російської федерації проти України.
У відповіді на інформаційний запит “18000” директор підприємства повідомив, що цей логотип був розроблений та використовується з 2010 року і є транслітерацією початку назви міста Золотоноша, де фактично виготовляється.
Крім того, у підприємстві повідомили про те, що збираються зробити ребрендинг відповідної продукції.
З 2014 року компанія не має жодних бізнес-відносин з країною-агресором. Крім того, після початку активної фази повномасштабного вторгнення російських військ компанія зупинила співпрацю також із білоруськими партнерами, з території країни яких також вчиняється агресія по відношенню до України.
На офіційному сайті компанії зазначено, що вона виробляє продукції з 2010 року. Основні виробничі потужності розташовані у місті Золотоноша.
Любите гортати стрічку в інстаграмі? Тоді підписуйтесь на сторінку “18000” і витрачайте час у мережі із користю