
Водіям, які не видають квитки пасажирам, планують відправити листи
У департаменті дорожньо‐транспортної інфраструктури та екології обіцяють відреагувати на водіїв‐порушників, які не видають квитки пасажирам за готівку. Хоча це нібито не є у вимогах договору між перевізниками та мерією.
Про це в коментарі «18000» розповів директор профільного департаменту Сергій Отрешко.
- Напишемо листа перевізникам з проханням вплинути на ситуацію. Міська рада може впливати на неякісні перевезення, недотримання графіку руху, невідповідність марки автобуса, але не на взаємовідносини «пасажир – квиток». На це може впливати Укртрансбезпека, сам перевізник, – пояснив Сергій Отрешко. – Ми фіксуємо, але це не є порушенням, передбачене договором.
Порушення водіїв автобусів
Представники автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті «Smart Ticket Technology» (СТТ info) уперше повідомили про порушення з боку водіїв у черкаському транспорті 21 жовтня. Під час моніторингу, що відбувався спільно з представниками міської ради, виявили системні порушення на маршрутах №4, №5, №7, №21, №22, №26 та №30:
«… більшість водіїв не видає квитки пасажирам або видає квитки старого зразка – не з валідатора. Також на частині валідаторів відсутня термострічка, хоча її вчасна заміна – обов’язок водіїв», – зазначили тоді в СТТ info.
Додають, що такі випадки унеможливлюють прозорий облік пасажиропотоку та, відповідно, зменшують надходження до бюджету. Водії на тих маршрутах, де вже впроваджений облік, зобов’язані фіксувати всі готівкові оплати через валідатор та видавати пасажирам квитки. Без належного квитка поїздка вважається неоплаченою.
Ще одне повідомлення про порушення з’явилося на фейсбук‐сторінці СТТ info 28 жовтня.
«Нова перевірка маршрутів, де впроваджено облік пасажирів, які оплачують проїзд готівкою показала, що водії продовжують не видавати квитки або видавати квитки старого зразка – не з валідатора, – йдеться в дописі компанії. – Тому закликаємо Черкаську міську раду негайно втрутитися та забезпечити дотримання перевізниками умов договору, аби усунути тіньовий обіг коштів у громадському транспорті міста».
Що було раніше?
Нагадаємо, з 1 жовтня у громадському транспорті Черкас запровадили облік пасажирів, які оплачують проїзд готівкою.
Як працює:
- при отриманні від пасажирів готівки, водій зобов’язаний зафіксувати оплату за проїзд на валідаторі;
- пристрій друкує квиток, який повинен отримати пасажир;
- інформація через валідатор фіксується й обліковується в системі АСООП;
- пасажир повинен мати при собі квиток протягом всієї поїздки.
Також пасажири й надалі можуть використовувати безготівкову оплату проїзду на валідаторі у салоні автобусів. Крім цього, можна розрахуватися на пристрої, яким водій обліковує готівку.
Для пасажирів, які оплачують проїзд безготівково, анонсували активності для економії проїзду. Крім цього, планують запустити новий додаток для містян.
Також «18000» писав, що черкаські кондуктори працюватимуть, попри електронний облік пасажирів з готівкою.
Перевірена оперативна інформація про ситуацію в Черкасах та Україні. Підписуйся на телеграм‐канал «18000 | Шо там у Черкасах?»


