“Нова якість”: у Черкасах управлінська компанія запроваджує нову модель обслуговування будинків

Сучасні підходи в організації роботи, кваліфікований персонал, сучасне обладнання та техніка піднімуть на новий рівень обслуговування черкаських будинків.

Зараз ми на порозі кардинальних реформ у комунальній сфері міста, які торкнуться кожного мешканця черкаських багатоповерхівок. Уперше за роки існування комунального господарства у місті був проведений відкритий конкурс на обслуговування багатоквартирних будинків. Із п’яти учасників конкурсу місто обрало кращі умови, і в результаті перемогло підприємство ТОВ «Сантехбудконструкція». Тепер саме це підприємство замість СУБів обслуговуватиме черкаські будинки. Сучасні підходи в організації роботи, кваліфікований персонал, сучасне обладнання та техніка піднімуть на новий рівень обслуговування черкаських будинків. Від СУБів до «НОВОЇ ЯКОСТІ».

 «Нова якість»

З метою заощадження коштів мешканців будинків, ТОВ «Сантехбудконструкція», яке виграло конкурс, було реорганізовано в ТОВ «Управлінська компанія «Нова якість». ТОВ «Сантехбудконструкція» є платником податку на додану вартість (ПДВ). Тому 20 % своїх надходжень воно має перераховувати в бюджет України. (До речі, СУБи теж були платником ПДВ) Керівництвом компанії було прийняте рішення про реорганізацію ТОВ «Сантехбудконструкція» у 40 відокремлених дільницях нової компанії «Нова якість». Вони є правонаступниками «Сантехбудконструкції», але платниками єдиного податку. Тобто замість 20% будуть сплачувати податок у розмірі лише 5% від надходжень коштів мешканців. І тепер на рахунках кожного будинку залишатиметься на 15% більше коштів, ніж раніше, що в свою чергу дозволить виконати більше робіт. Окрім цього, жителям міста легше буде запам’ятати назву управлінської компанії «Нова якість», ніж «Сантехбудконструкція». Тому у липні черкасці отримають платіжки з новими реквізитами, де буде вказано ТОВ «Управлінська компанія «Нова якість», дільниця номер …» – конкретна дільниця, яка обслуговуватиме саме ваш будинок. При цьому, як це і передбачено законодавством, усі кошти, які були сплачені за рахунками ТОВ «Сантехбудконструкції», будуть автоматично переведені на нові рахунки. «НОВА ЯКІСТЬ» – це єдина управлінська компанія в Черкасах, яка має на сьогодні необхідне обладнання, ресурси, досвідчених працівників і сучасні технології, щоб надати повний комплекс послуг з обслуговування будинку за сучасними стандартами. Підприємство створене на базі «ЧСУ 525», в якого більш ніж 60-річний досвід будівельних та інфраструктурних робіт.

Нова модель обслуговування будинків

Наша мета – щоб кожен мешканець відчув на собі покращення якості послуг. Тому ми запроваджуємо нову модель обслуговування черкаських будинків. Це і сучасні способи комунікації з мешканцями, зокрема цілодобовий call-центр, і веб-сайт, де кожен зможе ознайомитись із планами робіт, розміром квартплати, на що були витрачені кошти тощо. Це і виконання робіт лише кваліфікованими працівниками із застосуванням сучасного обладнання. Це і суворий контроль за якістю виконаних робіт. Попередній тариф на квартплату не переглядався останні кілька років, тому він був збитковий. Підняття тарифу обов’язково призведе до покращення якості послуг. Адже ми напряму зацікавлені, щоб мешканці були задоволені і через рік продовжили з нами співпрацю,  – запевняє засновник ТОВ «Управлінська компанія «Новая якість» Андрій Бортник.

Наразі деякі політичні сили свідомо збурюють мешканців і поширюють неправду, аби підвищити собі рейтинг напередодні парламентських виборів. Зрозуміло, що зараз перший перехідний місяць від СУБів до управлінської компанії, тому можливі певні недоліки в роботі. Але вони швидко усуваються. Уже за кілька місяців кожен відчує позитивні зміни.

Нині у нас працює більше 350 працівників, і ми збільшуємо їхню чисельність, залучаючи кращих фахівців із міських комунальних підприємств, які знають інфраструктуру кожного будинку. Ми постійно намагаємося і далі підвищувати професійний кадровий потенціал нашого підприємства: стимулюємо своїх працівників професійно зростати і даємо шанс новим робітникам, які готові стати частиною нашого колективу. Вимоги у нас високі, але ж і працю досвідчених фахівців ми цінуємо, – зазначає головний інженер ТОВ «Управлінська компанія «Новая якість» Сергій Атамась.

Нова техніка та технології

Єдиний шлях підвищення ефективності комунального господарства – це інвестиції не тільки у професійні кадри, а й у новітні технології. На підприємстві більше 30 одиниць власної техніки, вантажні автомобілі, сміттєвози, снігоприбиральна техніка.

Лише наша компанія має обладнання та фахівців для монтажу ПВХ безшовних покрівель, термін експлуатації яких становить 50 років. Маємо спеціальне німецьке устаткування для заморозки труб, завдяки якому можна ремонтувати і змінювати батареї, не відключаючи воду по всьому стояку. Використовуємо обладнання для чистки систем опалення, що знешкоджує накип та іржу, які ущільнюють прохідність труб, від чого погіршується обігрів приміщень. Є спеціальна техніка для прибирання прибудинкових територій, машини для вивезення сміття обладнані GPS-трекерами, завдяки чому можна в онлайн-режимі відслідковувати роботу цієї служби, – зазначає Андрій Бортник.

Співпраця мешканців та управлінської компанії «НОВА ЯКІСТЬ» починається з чистого аркуша – усі попередні квартирні борги залишаються за СУБами.

Контакти

телефон: 56-01-01,

адреса абонентського відділу: Черкаси, вул. Смілянська, 145,

сайт: nova-yakist.ck.ua,

сторінка у мережі «Facebook»: www. facebook.com/UK.nova.yakist

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Реклама МХП

коментарі
51 Коментарів
  1. С такими услугами и ценами валите куда по дальше я отказываюсь от вашых услуг и платить вам не буду

    1. Я там працюю водiем начальницi крадут а нам копiйки кидають!

  2. Що це робиться? Платіжка вже прийшла а договір я з ними не заключала. Нічого платить не собираємся. Не так часто у нас негабарити є щоб кожний місяць платить 50 грн. Ми без них справлялися і щас справимся.

    1. Ми взагалі не викидаємо ніякого великогабаритного сміття. Не зрозуміло за що платити. Двірники,що працювали раніше працювали якісніше.

  3. Повідомте як до Вас дозвонитися телефон не відповідае

  4. Дозвонитися нереально

    1. Вони вже почали надсилати платіжки за забезпечення енергопостачанням у гуртожитки. З сумами від балди.
      Проконало з мусором , взялися за обслуговування електродротів.
      Де на ціх аферистів управа ??!!!

  5. Дуже захотілось зрубати бабла нараховуючи всім підряд за вивіз негабаритних відходів.Остап Бендер віпочиває

  6. Звідки берете данні про кількість прописаних в квартирі мешканців.У мене прописано три а берете за чотирьох

  7. Сообщите когда были подписаны договора сОСББ?

  8. Остапу Бендеру такие обороты не снились,подразумеваю вывоз крупногабаритного мусора.У нас такового нет и не предвидется.Это жульничество!!!

  9. Вывоз крупногабаритного мусора?Что это за новые поборы?У нас такового нет и не предвидится.Договор не подписывала,согласия на эту услугу не давала.

  10. Вывоз крупногабаритного мусора? Что это за новые поборы? У нас такового нет и НЕ предвидится.Договор НЕ подписывала, согласия на эту услугу не давала.Модератор,если не пропустите мой комментарий,я напишу в другую инстанцию!!!

    1. Какая то кучка ,,инициативных аферистов,, с уставным фондом 2500 грн=100 $ решили что полномочны нагнуть город?Я НИКАКИХ ОТНОШЕНИЙ С ЭТИМИ ДЕЯТЕЛЯМИ ИМЕТЬ НЕ ЖЕЛАЮ,крупногабаритный мусор это начало,проглотим эту пилюлю,за ней последует другая.Не менее абсурдная.Старая истина,грузят на ту лошадь которая везёт.Мы не клячи,нас грузить не надо!

  11. Почему модератор не пропускает комментарии относительно вывоз крупногабаритного мусора?Мне нечего вывозить кроме мелко-бытового мусора,платить каждый месяц по 50 грн,просто так потому что так хочется навариться на ровном месте я не намерена!!!

  12. Счета не приходят. Мусора во дворах полно. И почему все должны платить за вывоз крупногабаритного мусора? Если не платишь судом угрожают – что это???

    1. У кого есть пример как написать отказ от крупногабаритного мусора ? Ещё до ни решили брать деньги за осмотр плиты . Просто шок. Скоро начнут за воздух взымать

  13. Ничего платить не буду и не собираюсь. Вы вообще обнаглели? Нагнуть решили ещё сильнее – болт вам с левой резьбой. Люди не вздумайте платить, оплатил – значит подписал договор.

    1. екке

  14. вышел на улицу со своего дома который обслуживает эта контора. везде грязь мусор опавшие листья кучами и т.д.и думаю за что я в этом месяце заплатил 320грн.потом смотрю любопытную картину.наш дворник ходит за мужиком который косит за домом землю и опавшие листья. я еще с балкона и видео снял. покос земли в октябре месяце.вот я и думаю кто из нас дебил. я который который со своей пенсии оплатил это безобразие или вот эти аферисты.думаю в следующем месяце ни копейки от меня не получат.кто этот цирк покрывает тот пусть и платит.

  15. На сайте так красиво описано какие у них хорошие сотрудники…Как жаль, что их профессионализм остаётся лишь на словах. Позвонила на линию и столкнулась с хамством и пренебрежением, операторка не удосужились даже дослушать вопрос, в прочем, как и нормально ответить на него.

  16. Если нет договора на услуги компании, можно не платить…. Гнать новую якисть , барыг в шею…..

  17. 31 число, опалювальний сезон мав початись ще 25. заявку ніби то прийняли. якби я за неділю не виконав поставлене завдання – мене б звільнили за некомпетентність.

  18. Гагарина,95 кв.47 интересная ситуация: отопления нет и не было с 25-го числа, но у нас стоит на доме счетчик тепла, который в рабочем состоянии, т. е. пропускает холодную воду ( счетчику все равно какой температуры вода) и насчитывает калории за которые жильцы обязаны оказывается платить! Но и это еще не все!
    На 2-ом этаже в нашем доме лифт не открывается т.к. при сдаче дома был поставлен подъемник рассчитанный на 9 этажей, а у нас 10., поэтому проем для лифта забит железным листом. При оплате за квартиру за лифт не платили, но “Новая якисть” оплату ввела, мотивируя тем, что он все-таки в доме есть.
    Не знаешь, к кому обращаться, куда звонить, телефоны не отвечают, 1505 тоже молчит! ЛЮДИ, ЧТО У НАС ДЕЛАЕТСЯ?

  19. модератор, где моя запись?

    1. Скажіть мені,чому оплата за ваші послуги,залежить від кількості прописаних мешканців,це виходить з кожним прописаним збільшується квадратура чи що,це повний ЛОХОТРОН.

  20. наконец то столкнулся с работой этой шарашки.приехал спец. и со словами шо вы от меня хотите.навешал лапши. и смотался.если бы не жильцы нашего подьезда то досих пор ждал бы теплых батарей. в следующем месяце платить не буду. не вижу смысла.

  21. МЫ МЕРЗНЕМ!!!!!НЕДЕЛЮ БЕЗ ТЕПЛА.А У НАС ДЕТИ И ВАШИ СВОЕВРЕМЕННЫЕ ПЛАТЁЖКИ.ДОЗВОНИТЬСЯ НЕ РЕАЛЬНО!!!
    МОЖЕТ КТО-ТО УЖЕ ПРОХОДИЛ ПРОЦЕДУРУ РАСТОРЖЕНИЯ С НИМИ ДОГОВОР ИЛИ ОБРАЩАЛСЯ В СУД-ДАЙТЕ ЗНАТЬ ЗДЕСЬ.СПАСИБО

    1. У нас тоже самое,ул. 30лет Победы 56\2,батареии по стояку 3-х комнатных квартир холодные,несколь раз делали заявку,но без результатно,никто не приходит.Кошмар просто,нас за людей не считают

  22. У нас така ж ситуація, батареї по стояку 2х кімнатної квартири зовсім холодні. Зверталися не раз. але все марно

  23. Больше недели отсутствует теплоподача в спальне по Волкова 103. Много раз делали заявки по телефону и месенджеру – реакция “радимо розповітрити систему.Крани зазвичай знаходяться у квартирах на верхніх поверхах”. Я платить отказe.cm – делайте перерасчет, пока не устраните проблему.

  24. Нічого не хоче ця “якість” робить, тільки гроші здирають з людей, такі тарифи поробили! Придумали : великогабаритні відходи! Та ми ремонт робимо раз в 10-15 років, і то габаритних відходів не буває. За що платить ???

  25. Бывший ЖЕК хоть что-то делал, “нова якість” просто стыд и позор. Проблема с отоплением не решается на протяжении недели. Сумгаитская 32. При обращении на кол центр, мало того что не корректно общаются операторы, + постоянные обещания ни о чем. Проблему не решают, пожаловаться можно только посетив их офис, и то не факт что пообщаешься с их начальником.

  26. коли можна побачити представників Нової якості для зустрічі з представниками Теплокомуненерго в будинку Волкова 103

  27. Створили в будинку ОСБб, але платежі надходять також і з «Нової Пакості». Кому платить не знаю. В квартирі батареї холодні. Біля будинку прибирають мешканці, двірників не бачили. Колапс повний. Велика «подяка» мадам Б. Вона всі сили кинула для створення городянам «пакості», а результат – рейтинг нуль.

  28. А нащо вам тут залишати коментарі, якщо ви їх не читаєте і не надаєте відповіді?! Всих цікавить одне питання – чому ви берете кожного місяця за великогабаритні відходи? Причому, з кожного мешканця, а не квартири?! Дитина 2 -х років винесе поламаний старий телевізор на сміття??!! І взагалі яке сміття ви вважаєте великогабаритними відходами?

  29. Де мій попередній коментар??!!

  30. У**ди, ви***ки яких світ не бачив. Двічи викликали з проханням замінити старі труби в стояку. Ці в***дки прийшли, глянули на ржаві труби яким більше 40ка років, сказали, що вони “нормальні”, труби міняти не будуть, якщо хочему воду відключать в середу, а ви “далі самі наймайте людей і міняйте”

  31. Получили квитанции ( мы и все соседи)за Вивезення твердих непобутових відходів. С долгом за полгода на всех членов семьи.
    О данной услуге никто не знал, квитанций ранее не получали, мусор не выставляли. Ответьте, за что мы должны платить!?
    Постфактум за неизвестную и неиспользованную услугу!!!

    1. А ви інших коментарів і не заслуговуєте!!!

  32. У серпні цього року я, мешканка будинку по вул.Благовісна, 330, подала заявку, щоб перед моїми вікнами прибрали гору сміття. У вересні мені прийшов лист, в якому мене повідомили, що купу сміття прибрали, навіть акт виконаних робіт прислали. Але купа як була, так і залишилась, вона стала іще більшою. Я зателефонувала в їх секретаріат, але роботу так і не виконали, хоча акт виконаних робіт мені прислали. Отже, я вважаю, що організація Нова якість – це збіговисько шахраїв, які беруть великі гроші, а роботу не виконують!!!

  33. Як можна вашу роботу коментувати без агресії, якщо ваша організація пише акти виконаних робіт з підписом керівника, а роботу не виконує???

  34. Додзвонитись неможливо! За що вам гроші платити, нелюди?

  35. Вызвали сантехника с “нова якість ” проблема заключалась в том, что где-то протекала труба и мы топили соседей
    Приехал сантехник ,все посмотрел и сказал,что нам нужно разбирать ремонт там где есть труба ,другого выхода нет,больше негде не течет .
    В этот же день к нам приехал человек и перфоратором разобрал плитку ,но там ничего не текло .
    Мы вызвали сантехника повторно и при очередном просмотре он не обнаружил проблему и сказал,что мы должны дальше разбирать ремонт вплоть до стояка
    Мы говорили,что запах сырости идёт из под ванны ,но он утверждал что там ни как быть такого не может и он уже проверял
    Когда мы сами при нем полезли под ванну и увидели ,что оттуда капает вода ,он посмотрел и сказал ,что да,тут проблема
    Мы спросили сантехника ,что мы зря разбирали ремонт? Он сказал,что да
    Мы спросили,кто будет нам компенсировать ремонт из-за его ошибки и не правильных указаний?
    Он сказал,что не будет
    “Нова якість ” и начальник отделения сказали , что наша хата с краю делайте что хотите ,это не наша проблема
    Работают не компетентные сотрудники ,которые по сути не имеют права давать такие указания ,если не знают точно
    На просьбу, уладить конфликт и поменять просто прокладку под ванной,где не нужно было ломать плитку ,он сказал что не будет этого делать
    Уважаемая организация “нова якість ” если мы платим Вам деньги и Вы отправляете к нам своих людей ,которые не компетентные и не уверенные в своих словах и действиях , пожалуйста, тогда компенсируйте им их убытки!!!
    Любая организация должна следить за качеством исполнений своих работ и нести ответственность за содеянное
    Если Вы хотите ,чтобы здесь были хорошие отзывы
    Иначе Вашими услугами никто пользоваться не будет!!!

  36. Включите газ пи**ры я с ребенком устал есть мивину вы не имеете права в период пандемии шантажировать нас Зеленский ты обещал навести порядок запрети нову якисть в Черкассах please

  37. Всем привет. Кто может сказать как написать письмо(или где найти пример) на эту долбаную Новую пакость или как подать письмо на депутата округа и участка? Подавал не раз заявку на ремонт крыши в доме, ездил…Ноль. лапшу вешают.

  38. ЦЕ НОВИЙ ЛОХОТРОН

  39. Нравятся пакость – это точно. Деньги гребут, а работать не могут нормально. Уроды

  40. Я ПРАЦЮЮ ВОДIЕМ НА ЦIЙ ШАРАШЦI НАЧАЛЬСТВО КРАДЕ ТУТ ПО ЧОРНОМУ А НАМ КОПIЙКИ ПЛАТЯТЬ УРОДИ.

  41. Что вы за нова якисть жельцы дома издеваються над дворников инвалидом черкасы над вашим сотрудником

  42. Хочу поблагодарить дворников которые работают по ул В Ложешникова 16 Всегда чисто у дома Вовремя косится трава Возле мусорных баков чистота Идиальные работники Валентина Петрона и Светлана Прошу отметить их хорошую работу

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *