За минулий рік Оперативна служба Черкаської міської ради прийняла понад 55,5 тисяч дзвінків. Це на 12 тисяч більше, ніж позаминулого року.
Про це повідомили в пресслужбі мерії.
– У середньому відповідальні чергові отримують до 500 дзвінків за добу. Однак, бувають дні, коли відповідальні чергові нашої служби отримують до 3 000 дзвінків за добу. Зокрема, при аварійних перебоях зі світлом, тепло- та водопостачанням, які спричинені атаками російських ракет на об’єкти критичної інфраструктури України, – розповіла заступниця начальника відділу “Оперативна служба” Олена Захарченко.
Зазначають, що на початку роботи Оперативної служби у 2009 році працівники приймали не більше 30 звернень за добу та вели журнал обліку вручну. Тепер ведуть електронний облік звернень і запис телефонних розмов, у службі працюють позмінно п’ять відповідальних чергових.
Найбільше заявок цього року стосувалося вуличного й дворового зовнішнього освітлення – 1245 звернень, роботи світлофорів – 295, утримання доріг – 255, екології (покіс трави, знищення амброзії) – 194 звернення, благоустрою міста – 172, обрізки дерев – 163, каналізаційних люків – 131, несправності ліній електропостачання – 108, аварійні звернення з приводу поривів гарячого й холодного водопостачання та водовідведення – 91, роботи міського транспорту – 57.
Після початку повномасштабного вторгнення рф в Україну громадяни цікавилися прийомом та розміщенням внутрішньо переміщених осіб, отриманням та передачею гуманітарної допомоги. Нині жителів міста турбують графіки відключень світла, аварії на об’єктах комунального господарства й телефони відповідних служб.
– Містяни повинні зрозуміти: в Оперативній службі немає аварійної бригади, яка б виїжджала з розвідним ключем ліквідовувати пориви водопровідної чи каналізаційної мережі в будинку. З усіх питань утримання внутрішньо будинкової мережі треба звертатися до утримувача будинку, – говорить відповідальний черговий Олександр Педько. – Однак важливість служби в тому, що до нас можуть звернутися людини з будь-яких питань життєдіяльності міста. І наші фахівці порекомендують, до якої саме служби людині потрібно звернутися, дадуть відповідні телефони.
За словами Олександра Педька, інколи черкасці звертаються з проблемами, які не належать до повноважень міської ради: уточнюють дату, час доби, аптеку, де є потрібні ліки, скаржаться, що не працює радіо, конфліктують сусіди, під час ракетних обстрілів запитують, де саме вибухнуло.
Нагадаємо, на модернізацію оперативної служби в Черкасах спрямують пів мільйона гривень.
Зв’язатися з оперативною службою можна за номерами:
- 1505;
- 067 61 07 505;
- 063 20 72 605;
- 050 464 60 60 (на цьому номері є Viber).
Оперативно повідомляємо про новини й повітряні тривоги. Наш вайбер-канал ТУТ