Оперативна служба Черкас отримала понад 55,5 тисяч дзвінків: що найчастіше дізнавались містяни

За минулий рік Оперативна служба Черкаської міської ради прийняла понад 55,5 тисяч дзвінків. Це на 12 тисяч більше, ніж позаминулого року.

Про це повідомили в пресслужбі мерії.

– У середньому відповідальні чергові отримують до 500 дзвінків за добу. Однак, бувають дні, коли відповідальні чергові нашої служби отримують до 3 000 дзвінків за добу. Зокрема, при аварійних перебоях зі світлом, тепло- та водопостачанням, які спричинені атаками російських ракет на  об’єкти критичної інфраструктури України, – розповіла заступниця начальника відділу “Оперативна служба” Олена Захарченко.

Зазначають, що на початку роботи Оперативної служби у 2009 році працівники приймали не більше 30 звернень за добу та вели журнал обліку вручну. Тепер ведуть електронний облік звернень і запис телефонних розмов, у службі працюють позмінно п’ять відповідальних чергових.

Найбільше заявок цього року стосувалося вуличного й дворового зовнішнього освітлення – 1245 звернень, роботи світлофорів – 295, утримання доріг – 255, екології (покіс трави, знищення амброзії) – 194 звернення, благоустрою міста – 172, обрізки дерев – 163, каналізаційних люків – 131, несправності ліній електропостачання – 108, аварійні звернення з приводу поривів гарячого й холодного водопостачання та водовідведення – 91, роботи міського транспорту – 57.

Після початку повномасштабного вторгнення рф в Україну громадяни цікавилися прийомом та розміщенням внутрішньо переміщених осіб, отриманням та передачею гуманітарної допомоги. Нині жителів міста турбують графіки відключень світла, аварії на об’єктах комунального господарства й телефони відповідних служб.

– Містяни повинні зрозуміти: в Оперативній службі немає аварійної бригади, яка б виїжджала з розвідним ключем ліквідовувати пориви водопровідної чи каналізаційної мережі в будинку. З усіх питань утримання внутрішньо будинкової мережі треба звертатися до утримувача будинку, – говорить відповідальний черговий Олександр Педько. – Однак важливість служби в тому, що до нас можуть звернутися людини з будь-яких питань життєдіяльності міста. І наші фахівці порекомендують, до якої саме служби людині потрібно звернутися, дадуть відповідні телефони.

За словами Олександра Педька, інколи черкасці звертаються з проблемами, які не належать до повноважень міської ради: уточнюють дату, час доби, аптеку, де є потрібні ліки, скаржаться, що не працює радіо, конфліктують сусіди, під час ракетних обстрілів запитують, де саме вибухнуло.

Нагадаємо, на модернізацію оперативної служби в Черкасах спрямують пів мільйона гривень.

Зв’язатися з оперативною службою можна за номерами:

  • 1505;
  • 067 61 07 505;
  • 063 20 72 605;
  • 050 464 60 60 (на цьому номері є Viber).

Оперативно повідомляємо про новини й повітряні тривоги. Наш вайбер-канал ТУТ

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *