При виборі офісного приміщення для оренди важливе значення має його площа, зручність розташування, вартість. При виборі приміщення також необхідно враховувати власні потреби та побажання.
Як правильно вибрати офіс
Під час ведення бізнесу оренда офісу має важливе значення. При виборі приміщення необхідно враховувати власні потреби та побажання. Є певні ключові фактори, на які слід звернути увагу:
- місце розташування;
- планування;
- безпека;
- площа;
- вартість оренди.
Офіс повинен мати територіально зручне розташування. Бажано, щоб він знаходився недалеко від станції метро, стоянки авто або паркінгу.
Щоб робочий процес був максимально зручним та продуктивним, офісне приміщення повинно мати продумане планування, необхідні меблі та комунікації. Офіс повинен перебувати під цілодобовою охороною. Також важливо цілодобово мати доступ до приміщення.
При виборі офісного приміщення необхідно враховувати його площу. Якщо фірма невелика, то можна винайняти невелику кімнату, а якщо компанія вже розвинена, краще орендувати декілька кабінетів. Перед тим як підписувати договір, необхідно точно знати, що входить у вартість оренди і чи потрібно окремо сплачувати за:
- охорону;
- комунальні послуги;
- прибирання.
Підбираючи офіс у Києві, необхідно знати, чи має він повноцінне укриття, щоб була змога працювати під час повітряної тривоги. Важливе значення має наявність генератора для автономної роботи за вимкнень світла.
Чи варто орендувати офіс біля метро
Оренда офісного приміщення біля метро має цілу низку переваг:
- зручне розташування;
- велика кількість клієнтів;
- можливість швидко знайти потрібного спеціаліста.
Якщо офіс знаходиться поруч з метро, то у працівників є можливість:
- легко добиратися у будь-яку точку міста;
- заощадити витрати на проїзд, пов’язані з іншим видом транспорту.
До переваг також можна віднести багату інфраструктуру. Поблизу метрополітену розташовуються різні компанії, магазини та інші види бізнесу, а це значить, що є можливість привабити більшу кількість потенційних клієнтів.
Але попри всі переваги, є також певні недоліки оренди офісного приміщення біля станції метро. За день через станцію проходить велика кількість пасажирів, серед яких можуть бути люди з низьким рівнем соціальної відповідальності, тому в таких районах часто стаються крадіжки. Ще одним недоліком можна вважати підвищений рівень шуму. Потяги метро часто створюють вібрації, і це може викликати дискомфорт.
Ще однією проблемою може стати велике скупчення припаркованих автомобілів. Наявність добре розвиненої інфраструктури біля метро передбачає стоянку великої кількості машин, що залишені на прилеглій території. Це може ускладнювати пересування.
Недоліком оренди офісного приміщення біля метро також вважається висока ціна. В таких районах знімати офіс дорожче, ніж у більш віддаленому місці.
Шукаючи офіс для оренди, необхідно зважити всі переваги та недоліки його розташування біля станції метро. На сайті A-Office представлено варіанти, що знаходяться поблизу метрополітену, та віддалені від нього. Можна підібрати приміщення за своїми потребами.
*Реклама