Управління інспектування ЧМР запускає в роботу нову систему надходження й обробки звернень громадян «CheClean». Про це повідомив начальник управління інспектування Станіслав Коломієць.
Тепер черкасці зможуть повідомити про виявлені порушення благоустрою, щойно помітили їх на вулицях міста. Для цього потрібно лише мати смартфон і месенджер Telegram.
Алгоритм дій:
1) Знаходите в телеграмі чатбот CheClean
https://t.me/CheClean_bot
2) Долучаєтесь до чату і автоматично отримуєте детальні підказки.
3) Надсилаєте опис проблеми, фото та геолокацію.
4) Чат-бот формує надану вами інформацію в цілісну заявку і направляє її в базу даних.
5) Заявки розподіляються між відповідальними інспекторами згідно з закріпленими за ними секторам території міста.
6) Звіти про розглянуті і опрацьовані заявки публікуються на офіційній сторінці Управління інспектування ЧМР у фейсбук.
«В майбутньому ми плануємо включити до системи також месенджери Viber та WhatsApp. Будемо раді отримати від вас зворотній зв’язок: якщо ви помітите якісь недоліки в роботі системи, будь ласка, повідомте нам. Також нагадую, що запроваджена раніше система прямого зв’язку лишається активною (месенджери Viber, Telegram, WhatsApp за номером (096)047-21-02 – ми підтримуємо зв’язок із вами всіма доступними способами, – зазначає Станіслав Коломієць.