Заборгованість побутових споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут» зросла на понад 7,5 млн грн. Про це йшлося на нараді, під час якої товариство підбило підсумки роботи в першому півріччі 2023 року.
Порівнюючи період із січня про липень минулого року з поточним, у підприємстві констатували, що ціни на електроенергію зросли на 15-17%.
– Чиста вартість електричної енергії, без ПДВ та послуг, вже зросла більше ніж на 50 копійок за одну кіловат-годину. Відповідно збільшилася вартість розподілу та передавання. Це призвело до збільшення кінцевої вартості електричної енергії, з урахуванням ПДВ, більше ніж на одну гривню, – пояснив директор ТОВ «Черкасиенергозбут» Руслан Самойленко.
За півроку заборгованість споживачів за електроенергію зросла майже на 8 млн грн: з 32,8 мільйонів до понад 40,6. Це пов’язано із забороною відключень за борги побутових споживачів.
Користувачі спочатку накопичують борг, а потім звертаються із проханням про реструктуризацію, говорить заступник директора з маркетингу Мирослав Кучер:
– Прослідковуємо небажання сплати боргів. Органи центральної влади заборонили відключати електроенергію за несплату у зв’язку із воєнним станом, а люди чомусь сприйняли це як дозвіл не платити і їм це сподобалося. Є заборгованість півроку, а є більше двох-трьох. Коли ми вже звертаємося до суду, то просять про реструктуризацію боргу.
Мирослав Кучер також нагадав, що місяць тому електропостачальникам дозволили нараховувати пені та штрафи для стимулювання споживачів до оплати. Крім того, скасували заборону на арешт рахунків, а судові процеси продовжуються.
До наради долучилися начальники відділів товариства і керівники центрів обслуговування споживачів. Вони проаналізували виконання показників діяльності кожного центру обслуговування споживачів у розрізі юридичних та побутових споживачів.
Начальник Звенигородського центру обслуговування споживачів Олександр Коваленко прозвітував щодо кількості боржників у своєму окрузі:
– У Звенигородському районі маємо 87 споживачів із заборгованістю. Працюємо з ними. Пояснюємо, що економіка держави перебуває у важкому стані і кожен вчасний платіж – допомога. Раніше було 98, провели певні роботи і вийшли на 87.
У «Черкасиенергозбут» зауважили, що подальше функціонування не лише їхнього ТОВ, а й усієї енергетики області цілком залежатиме від відповідальності споживачів.
Для комфорту споживачів компанія впровадила нові зручні сервіси для споживачів, такі як «Електронний договір». Також є послуга «Вільна ціна» для непобутових споживачів, щоб надати право вибору тієї чи іншої ціни. В останні місяці «вільна ціна» була вигіднішою, ніж універсальна.
Підсумовуючи результати наради, працівники ТОВ «Черкасиенергозбут» визначили основні цілі на наступні 6 місяців:
– забезпечення стабільного функціонування енергетики області;
– надання якісних послуг у сфері постачання електричної енергії.
*Реклама
18000 і Хамаза збирають 2 мільйони на ЗСУ. Ваш донат допоможе “Знайти і знищити ворога”. Монобанка – ТУТ
Оперативна інформація про Черкаси та область. Підписуйся на вайбер-канал “18000”