Верховна Рада ухвалила законопроєкт про перехід на електронні трудові книжки.
Законопроєкт ухвалили на засіданні 5 лютого у другому читанні, повідомляє “Українська правда”.
Перехідний період триватиме протягом п’яти років. Він передбачає включення до Державного реєстру відомостей з паперових трудових книжок про трудову діяльність працівника. У цей час можна використовувати як паперову трудову книжку, так й електронну форму уже існуючих або внесених відомостей про трудову діяльність.
Відомості про трудову діяльність відтепер вносяться працівником і роботодавцем з накладання кваліфікованого електронного підпису у вигляді сканованих копій трудової, довідок тощо.
Після внесення роботодавець зобов’язаний видати оригінал паперової трудової книжки працівникові на руки під підпис.
Також цим законопроєктом запроваджується можливість автоматичного призначення пенсії зі збереженням за особою права відстрочення виходу на пенсію. Водночас, зазначається, що у разі перенесення призначення пенсії та продовження перебування у трудових відносинах, розмір пенсії підвищуватиметься на 0,5–0,75 %.