“Слуга народу” витратив найбільше коштів на рекламу в фейсбуці

Лідером за витратами на політичну рекламу у фейсбуці став кандидат у 197 окрузі від “Слуги народу” Віталій Войцехівський.

Про це повідомляє ОПОРА.

Як писав “18000”, в 197 окрузі балотуватимуться до Верховної Ради 26 кандидатів. Втім, лише шестеро з них розгорнули агітаційну кампанію у соціальних мережах, зокрема, у Facebook – Віталій Войцехівський (“Слуга народу”), Роман Сущенко (“Європейська солідарність”), Наталія Степушенко (“Нові обличчя”), Сергій Василюк (“Народовладдя”), Андрій Іллєнко (ВО “Свобода”) та Владислав Голуб (самовисування).

Інфографіка: ОПОРА

Войцехівський розпочав свою онлайн-агітацію за місяць до офіційної реєстрації та витратив за цей період понад 1 500 доларів (майже 40 тисяч гривень) на 55 рекламних дописів. Відповідно до виборчого законодавства кандидат має право розпочинати агітацію наступного дня після офіційної реєстрації своєї кандидатури у ЦВК та зобов’язаний оплачувати всю рекламу з виборчого фонду.

Скрін: ОПОРА

Навіть якщо не враховувати витрати на дочасну агітацію, Віталій Войцехівський став лідером за витратами на фейсбук-рекламу – він витратив понад 8 з половиною тисяч доларів (понад 225 тисяч гривень) на 125 рекламних дописів.

Скрін: ОПОРА

Другим за кількістю витрачених коштів у 197 окрузі став кандидат від “Європейської солідарності” з покищо найбільшим виборчим фондом Роман Сущенко. Він витратив майже дві тисячі доларів (понад 50 тисяч гривень) на 73 рекламних дописи.

Скрін: ОПОРА

Третьою за витратами в окрузі стала кандидатка від політичної партії “Нові обличчя” Наталія Степушенко. Вона витратила близько 500 доларів (майже 14 тисяч гривень) на 11 рекламних дописів.

Скрін: ОПОРА

За кандидата від партії “Народовладдя” Сергія Василюка, судячи з інформації Бібліотеки реклами, онлайн-агітацію проводив лідер партії “Народовладдя” Юрії Левченко.

Скрін: ОПОРА

Ще одним активним кандидатом в онлайн-агітації є Андрій Іллєнко, який балотується від ВО “Свобода”. Іллєнко витратив за всю передвиборчу кампанію трохи менше ніж 200 доларів (близько 4500 гривень) на три рекламні дописи. Також до агітації за Іллєнка долучилася публічна сторінка “Новини Черкащини”, що позиціонує себе як місцеві ЗМІ. Сторінка витратила менше 100 доларів на три рекламні дописи у підтримку Андрія Іллєнка.

Скрін: ОПОРА

Долучився до агітації і Владислав Голуб. Зі своєї особистої сторінки Голуб транслював лише дочасну агітацію, на яку витратив майже 200 доларів. Після реєстрації Голуба як кандидата у його підтримку зі сторінки громадської організації “Разом ми – потужна сила”, головою наглядової ради якої є Голуб, було опубліковано лише один рекламний допис вартістю менше ста доларів.

ОПОРА виявила використання іншої тактики цим кандидатом – агітацію через мережу 29 місцевих фейсбук-груп, що в один і той самий день перейменувалися як групи підтримки Владислава Голуба та відкрито агітували за цього кандидата.

Нагадаємо, в Черкасах помітили псевдолистівки Голуба.

Також читайте новини “18000” у Telegram і Viber, слідкуйте за нами в Instagram.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Реклама МХП

коментарі
Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *