Поширення епідемії коронавірусу на Черкащині не вплине на реалізацію надважливого соціального проєкту МХП для людей літнього віку.
Про це повідосляє пресслужба МХП.
Підприємства Групи МХП, зокрема ПрАТ «Миронівська птахофабрика» та ДП «Перемога Нова», продовжують на Черкащині одну з найважливіших ініціатив агрохолдингу – «Соціальний магазин». У межах цього проєкту птахофабрики через соціальні магазини підтримують малозабезпечені верстви населення у місцях своєї присутності. Насамперед пенсіонерів, які мають можливість раз на місяць купувати курятину за пільговими цінами. Соціальні магазини обслуговують 32 села на Канівщині і 10 сіл у Черкаському районі.
Нагадаємо, програму «Соціальний магазин» було започатковано ще у 2016 році на «Вінницькій птахофабриці», після чого вона масштабувалася і на інші регіони, в яких здійснюють діяльність птахофабрики МХП. На сьогоднішній день проєкт охоплює понад 7000 людей пенсійного віку у Канівському та Черкаському районах нашої області.
За словами директорки Благодійного фонду «МХП-Громаді» Тетяни Волочай, продовження роботи соціального магазину в умовах пандемії залежить від злагодженої співпраці підприємств Групи, місцевих органів влади, які складають списки отримувачів, а також всіх тих людей, які купують продукцію. Важливим є виконання всіх передбачених постановами Кабміну та Міністерства охорони здоров’я вимог.
– Сьогодні вся Україна і Черкаська область зокрема, стоять перед великою небезпекою коронавірусу COVID-19, – розповіла Тетяна Волочай. – Як ми вже точно знаємо з наукових досліджень, найбільша група ризику під час епідемії – люди інтелігентного віку. Тому розуміємо, що робота соціального магазину від МХП, направленого якраз на допомогу цим людям, – як ніколи важлива і не повинна припинятися. Для цього ми вживаємо всі передбачені санітарні та медичні заходи – від одягу та маски у продавця «магазину» до контролю за кількістю людей, які одночасно знаходяться у приміщенні. Велику допомогу нам надає місцева влада – голови ОТГ і сільрад, старости, депутати. Вони формують списки отримувачів, своєчасно інформують пенсіонерів про приїзд «магазину», здійснюють доставку м’яса багатьом людям на своїх машинах тощо. Тільки у такій співпраці ми здолаємо епідемію, а головне – подбаємо про наших старше покоління.
Нагадаємо, 20 березня стало відомо про те, що агрохолдинг МХП виділить 14 мільйонів гривень на боротьбу із коронавірусом у Черкаській області. Буде закуплено апарати штучної вентиляції легень, концентратори кисню, комплекти індивідуального захисту тощо.