У Черкаській гімназії №9 три навчальні класи облаштували новою технікою та сучасними приладами.
Наскільки зручніше стало працювати і вчителям, і дітям, дізнавалася журналістка “18000”.
Класи вдалося модернізувати завдяки державній субвенції на оснащення закладів загальної середньої та професійної освіти обладнанням для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій у 2020 році.
Подароване обладнання розташували в класі географії, математики та технологій. Усе устаткування до гімназії завезли минулого вівторка. Для дітей відтепер доступна інтерактивна дошка, наочні предмети з алгебри та геометрії, а саме: об’ємні геометричні фігури, магніти, за якими можна формувати різні об’єкти, координатні вісі. Також моделі земної кулі та прилади вимірювання, 3D принтери, сканери, ручки та бокси з електроніки.
За словами директорки гімназії Ірини Топчій, програма розрахована на удосконалення кабінетів природничо-математичного спрямування. Подібні класи створили ще в колегіумі “Берегиня”, школі №17 та 31 гімназії. У 9 гімназії розташували єдину в області STEM-лабораторію, оскільки вчителі вже мають досвід роботи з робототехнікою та провадженням модулів на уроках технологій.
Інтерактивну дошку, геометричні фігури, магніти, пазли, таблиці розташовані в класі математики. Нині кабінет закріплений за 10-А класом у зв’язку з обмеженнями пандемії. Окрім алгебри та геометрії тут відбуваються уроки з біології, хімії, громадського права.
– Ми отримали багато нового обладнання, наочних посібників. Наприклад, завдяки об’ємним прозорим геометричним фігурам можна побачити те, що неможливо було передати на площині. Раніше ми також користувалися фігурами, але вони вже старенькі, їх діти виготовляли власноруч. Тепер же маємо яскраві та зручні, – розповідає вчителька математики Катерина Волкова.
Найбільше уваги в учнів до інтерактивної дошки, яка, крім першопризначеної функції, виконує роль великого екрану, має власне програмне забезпечення, може проєктувати зображення і приєднуватись до мережі WI-FI. Учні розповідають, що на ній зручніше писати й переглядати навчальні матеріали.
– Ми ще не встигли детально ознайомитися з предметами, але в майбутньому для всіх учнів, які буватимуть у кабінеті, буде цікаво й зручно. Насамперед тому що на кожній парті будуть фігури, магніти. Інтерактивна дошка – це також плюс, дивитися відео та писати на ній у задоволення. До цього такої можливості не було, зараз є і я цьому радий, – поділився враженнями учень 10-А класу Євгеній Ішечкін.
У кабінеті технологій або ж праці працює STEM-лабораторія. Тут ще не всі подарунки розпаковані, однак на учнівських партах уже з’явилися ноутбуки. Поряд розташували 3D принтер, на вчительському столі – 3D ручки. Чекають на розпакування 3D сканер, фотостудія та безліч додаткового обладнання.
Як розповів учитель інформатики та технологій Борис Ховряк, учні вже працюють над створенням розробки автоматичного смітника, використовуючи нове обладнання – набір з електроніки. Також шестикласники розробили та надрукували за допомогою 3D принтера новорічні прикраси – сніжинки.
– Ми намагаємось давати дітям те, що актуально і цінно зараз. Йдеться не про качалку чи стілець, а про сучасні технології, які цікаві дітям і розвивають їх, – додав Борис Ховряк.
У класі географії на полицях з’явилися нові глобуси, карти та безліч сучасних приборів. Таке обладнання зробить навчання цікавішим і змістовнішим, переконані вчителі.
– Нове обладнання зробить навчання більш цікавим і інформаційним. Сучасні діти потребують науково-обґрунтованої інформації. Коли процес навчання буде сучасним і продуктивним, то сподіваємось і на кращі результати, – каже директорка гімназії Ірина Топчій.
Нині школа майже стовідсотково забезпечена технікою, однак у деяких класах вона застаріла. Тож із оновлених приміщень замінене обладнання перейде до інших кабінетів. Також школа поступово поповнюватиме новою технікою STEM-лабораторію.