Днями в Черкасах з’явилася нова серія так званої соціальної реклами, що розміщується коштом місцевого бюджету на рекламних носіях міста. Замовником виступає Черкаська міська рада.
Реклама виготовлена у незвичних для неї фіолетово-зелених кольорах, що збігаються з офіційними кольорами партії “За майбутнє”, до якої нещодавно долучився міський голова Анатолій Бондаренко.
Зазначимо, що раніше аналогічні макети розроблялися у червоно-білих кольорах, що є кольорами прапору міста та його гербу.
У коментарі “18000” керівник управління інформаційної політики Черкаської міської ради Андрій Крилов підтвердив факт розміщення такої реклами. Зміну кольорів макету він пояснив тим, що вони постійно намагаються експериментувати та підбирати кольори, які, на його думку, радували б око. Яка саме кількість постерів розміщена по місту у такій колірній гамі, Крилов не уточнив, порадивши написати офіційне звернення.
Додамо, відповідно до укладеної раніше угоди, вартість друку одного постеру обходиться місту в 350 гривень. Площі для розміщення надаються безкоштовно.
Сидя на казне города, грех оттуда не тяпнуть пару тыщщонок на свой успех. Человечик то не из богатых, а в городе людей много, скинутся.
Пид***с