Прийом громадян у департаменті соціальної політики Черкаської міської ради тимчасово призупинений.
Про це повідомляєють у пресслужбі закладу.
“Із 13 листопада 2020 року у зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в місті та хворобою значної частини працівників Департаменту соціальної політики, прийом громадян тимчасово призупинено до нормалізації ситуації”, – зазначають у пресслужбі.
Питання пропонують вирішити дистанційно:
- через скриньку для листування, яка розміщена на вході до будівлі;
- телефоном;
- через офіційний сайт;
- соціальну мережу “Фейсбук”;
- електронною поштою на адресу dsocpol@ukr.net (із дотриманням вимог ст. 5 Закону України “Про звернення громадян”);
- паперовими зверненнями, надісланими поштою.
Як зазначають у департаменті, в зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
В електронному зверненні має бути вказана електронна поштова адреса, на яку заявнику надсилатимуть відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису не вимагається.
Отримати консультацію можна за телефонами “гарачої лінії”, яка працюватиме на період карантинних заходів (0472) 36-05-69. Номери безпосередніх спеціалістів дивіться за посиланням ТУТ.