Соціальні мережі з плином часу почали впливати не тільки на віртуальне життя більшості з нас, а й вносять свої особливості та корективи в реальність. Адже й справді, окрім знайомств та комунікації, соцмережі почали дарувати нам такі явища як реклама, бізнес та різні форми просування власних брендів.
Однією з таких новинок є регіональний проєкт «Gold Card». Його створила черкащанка Софія Одерій. Учасниками проєкту є локальні бізнеси з одного боку, а також блогери – з іншого.
– Кожного разу, коли я обираю нового партнера, то намагаюсь завжди з ним ближче познайомитися і пізнати його діяльність, щоб зрозуміти, як краще нам буде разом співпрацювати, – розповідає в коментарі “18000” Софія Одерій.
Подібні проєкти вже давно існують в Україні, проте переважно у великих містах. Принести цю ідею в Черкаси стало кроком, що означає йти в одну ногу з часом, переконана Софія.
Власниками таких карт можуть стати дівчата, які мають в Інстаграмі аудиторію більш ніж у 1 000 читачів. Якщо аудиторія налічує 20 000 читачів і більше – карту можна отримати безоплатно. Проте в такому випадку спочатку потрібно розповісти про свою статистику й перегляди. Адже для реалізації проєкту важливо, щоб аудиторія людей, з якими відбувається співпраця, була саме черкаська, а контент, який потім буде висвітлено – якісним.
Завдяки картці блогери отримують знижки від партнерів на відвідування закладів, процедури в салонах, доставку їжі, відпочинок, стоматологію та декор. Натомість блогер має ділитися своїми рекомендаціями від користування послугами.
– Чи вигідно це для партнерів? У наш час витрачатися на рекламу – це вже норма. Якщо ти вкладаєш в цю рекламу і маєш дійсно хорошу віддачу – приплив клієнтів, зацікавленість, то однозначно, що це саме те, що потрібно для розвитку твоєї справи. Ми добре розуміємо, що знайти хорошого рекламодавця справа не з простих, саме тому ми й почали розвиток свого проєкту, – каже Софія.
Спілкувалась Ліна Костенко