Для програми розвитку черкаського транспорту з місцевого бюджету спрямували 1,5 млн гривень. За ці кошти планують розробити маршрутну сітку.
Про це в коментарі “18000” розповів директор департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради Сергій Отрешко.
Згідно з рішенням міської ради, на оптимізацію маршрутів міста було закладено 2 млн гривень. Однак, за словами Сергія Отрешка, по факту під час сесії 28 травня депутати спрямували 1,5 млн гривень.
– Програмою було передбачено 2 млн гривень. Я не виключаю, що, можливо, за результатами обстеження буде потреба в додаткових коштах для її завершення. Наразі на обстеження пасажиропотоку, розробку маршрутної сітки, анкетування потреб людей і ще багато чинників 1,5 млн гривень буде достатньо, – запевнив директор департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури.
За словами чиновника, у Черкасах нині не існує маршрутної сітки.
– Тролейбусні маршрути залишилися ще з часів СРСР, але їхній інтервал, графік руху, кількість не обґрунтовані. Автобуси рухаються за маршрутами, запропонованими перевізниками, – розповідає директор департаменту Сергій Отрешко.
Першим кроком у створенні маршрутної сітки буде оголошення тендера на майданчику “Прозоро”. Це планують зробити за півтора-два тижні, коли будуть підписані рішення та готові бюджетні довідки. Надалі місяць-півтора триватимуть попередні консультації. Потім ці дії стануть підставою, зокрема, для зміни автобусних маршрутів.
– Щоб втілити транспортну реформу, насамперед потрібно дослідити, що ми потребуємо в транспортному забезпеченні. Далі вже візьмемося за кількість транспортних засобів, інтервали руху, контроль за перевізниками, механізм оплати за кілометр, а не за кількість пасажирів, щоб уникнути гонок на дорозі та “хлібних” і “нехлібних”, на думку перевізників, маршрутів, – зауважив Сергій Отрешко.
Нагадаємо, створення нових транспортних маршрутів обговорювали під час засідання депутатів у березні 2024. Однак тоді проєкт рішення не підтримали, до питання обіцяли повернутися згодом.
Також читайте: Черкасами їздить тролейбус із незвичною рекламою.
Перевірена оперативна інформація про ситуацію в Черкасах та Україні. Підписуйся на телеграм-канал “18000 | Шо там у Черкасах?”
для того щоб створити маршрутну сітки потрібно у общественному транспорті самому їздить .як показує практика все задумане хороше закінчується на букву Г,,,,
Біда добереться і до таких блядей. Вам “сиротам” броню нахера дали, щоб ви писульками за 1.5 млн займались ? Звільніть нахуй цього “чудотворця-затійника”
Знаємо,що там задумано,далеко не хороше,черговий дерибан і хто більше занесе із перевізників,а щоб навести порядок у міському транспорті, потрібно зробити його комунальним повністю.
… рішення депутати не підтримали…, а все тому, що як було сказано в популярній кінострічці, тільки на нашу дійсність—наші пі…ри при владі, на громадському транспорті не їздять!!!
По вул. Пастерівська робили асвальт а провулок Пастерівський прошли мимо, хоча гроші були виділені. Цей провулок не сквозний і рахується як вул. Пастерівська.Ґроші де?Вкрали?Так з великими ямами і залишили.Ні кому ні чого не треба.Нормального відношення до людей які мешкають у провулку нема.Сором місцевій владі.
Отрешко не знає про ринкові стосунки, чи намагається підняти ціни за проїзд, а взагалі схоже, що він лобіює інтереси якогось перевізника. Бізнес сам регулює оптимальності, спостерігаючи орган має запобігати порушенням договору чи контракту. До того є тендер на обмежений срок для перевізників, а деякі чиновники, в яких обмежени мізками можливості почувають себе в рази ліпше себе за людей з бізнесу.