У Черкасах хочуть спрямувати 4,6 мільйона на “популяризацію” міста. На що підуть ці гроші?

Стікерпак з котом Черкасом, розроблений минулоріч відділом промоції

На сайті міської ради з’явився проект рішення про затвердження програми промоції міста на 2021-2025 роки. На заходи з реалізації програми пропонується спрямувати 4,6 мільйона гривень.

Згідно з проектом, у 2021 році на фінансування програми промоції закладається 860 тисяч гривень. З них найбільше – 350 тисяч – піде на розробку та впровадження бренду міста Черкаси та його просування. Ще 270 тисяч піде на створення та підтримку промоційного сайту.

Що до інших статей видатків, то 358 тисяч піде на створення мобільного додатку (2023 рік), майже 1 мільйон гривень – на організацію заходів промоції міста протягом 2022-2025 років, 600 тисяч – на верстку та розповсюдження промоційної літератури та брендованої продукції, більше 500 тисяч на розміщення зовнішньої реклами, 420 тисяч на створення фото та відео, 440 тисяч на таргетовану рекламу та СММ тощо.

У розрізі років – найбільшу суму на промоцію планують спрямувати у 2023 році – це 1,2 мільйона гривень.

До проекту рішення наявні зауваження від департаменту соцполітики. Зокрема щодо відсутності у проекті інформації про необхідний перерозподіл коштів.

Нагадаємо, минулий склад міської ради також розглядав програму промоції міста, проте так і не підтримав її. Тоді цю тему “просували” представники “Свободи”.

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *