Виконавчий комітет проголосував за програму промоції міста на 5 років. Лише у 2021 році на її реалізацію планують спрямувати 864,5 тис. гривень. Загальний обсяг фінансування – 4,6 мільйона гривень.
Під час обговорення проєкту рішення виникла дискусія. Зокрема, заступник міського голови Павло Валенчук зазначав, що спочатку слід ухвалити стратегію розвитку міста, а вже потім – програму промоції Черкас.
Окрім того, на його переконання, частина пунктів програми дублюються із тим, що він планує втілювати на посаді заступника мера. Через це Валенчук пропонував зняти програму на доопрацювання.
Інша заступниця мера Анастасія Чубіна навпаки наполягала на ухваленні вже зараз. За її словами, без програми відділ промоції не може втілювати жодних проєктів, тобто виконувати свою роботу.
Зрештою за програму проголосували всі, окрім Павла Валенчука.
Згідно з програмою, у 2021 році на її втілення потрібні 864,5 тис. грн, у 2022 – 914 тис. грн, у 2023 – 1,2 млн грн, у 2024 та 2025 роках – по 833,95 тис. грн.
У межах програми відділ промоції планує створити “промоційний” сайт міста Черкаси; оплачувати просування міста в соцмережах; створювати промоційні матеріали, зокрема, літературу, сувенірну продукцію (як-то чашки, футболки, екосумки тощо); рекламувати туристичні можливості міста; розробити бренд міста Черкаси.
Нагадаємо, станом на минулий рік у відділі промоції працювали троє людей. Його очолювала член виконкому від ВО “Свобода” Діана Тяско.
Минулий склад міської ради також розглядав програму промоції міста, проте так і не підтримав її.