У Черкасах “зайці” виходять із тролейбусів, коли бачать контролерів

Юлія Петренко

У Черкасах низка пасажирів тролейбусів продовжують не платити за проїзд після запровадження електронної оплати.

Про це заявила під час прямого ефіру у студії “18000” старша контролерка КП “Черкасиелектротранс” Юлія Петренко.

Вона нагадала, що електронну оплату за проїзд було запроваджено після чотирьох місяців безоплатного проїзду у тролейбусах.

 – Було дуже складно. Ми знаємо, що нововведення завжди сприймається в штики трохи, тому нам цей досвід дійсно став досвідом, – зазначила пані Юлія.

Вона додала, що досвід запровадження електронного квитка складно порівнювати із 2021 роком, коли на лінії виходили всі тролейбуси і в кожному працював кондуктор.

– Зараз ми бачимо в процесі контролю при роботі на лінії, що коли заходить контролер, люди оплачують. Щойно він покидає салон тролейбуса – люди перестають платити. Коли їдемо у тролейбусі без спецформи, спостерігаємо таку ситуацію, що багато людей не хочуть платити за проїзд. Або бачимо ситуацію, як люди роблять вигляд, що оплачують, прикладають картку, але не чекають того проміжку часу, за який валідатор має зняти оплату, – поділилася досвідом Юлія Петренко.

Також вона зазначила, що частина пасажирів терміново виходять із тролейбуса, коли бачать на зупинці контролерів, адже вони одягнені у спецформу. Проте працювати без спецформи контролери не можуть.

– Якщо вже бачимо, що пасажир не заплатив, стараємось не створювати конфліктну ситуацію і пропонуємо пасажиру вийти на наступній зупинці, стараємось лояльно працювати, розказуємо, яким чином можна оплатити. Але, на жаль, констатуємо, що багато людей усе ще намагаються їздити безоплатно, – заявила контролерка електротрансу.

Дивіться відео з ефіру “18000”

Як повідомляв “18000”, уЧеркасах з початку року відбулось три рейди, під час яких перевіряли перевізників. На деяких автобусних маршрутах виявили перевізників-нелегалів.

Оперативні новини від команди “18000” – у нашому телеграм-каналі “Шо там у Черкасах?”

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі
8 Коментарів
  1. Правильно и делают, что не платят. Лишили людей работы с этими “реформами”, навязали свою электронщину (у многих сняло и по шесть раз за поездку), и хотят быть “в шоколаде”… Кондуктор, всё-таки, свою зарплату оправдывал. Пусть бы ещё терминал с собой имел, и все бы платили. А так, несите убытки и “отчехляйте” какой-то киевской фирме 10% от выручки.

    1. Ну ты и олень

      1. Саня ти низько зрізане дерево

  2. Де можна придбати електронний квиток?

  3. У мене була ситуація коли на карті не було коштів,а вже був пізній вечір,я сідаючи до тролейбуса бачила в ньому контролера і сама підійшла до нього,пояснила ситуацію і запропонувала оплатити проїзд готівкою.Що я тільки не почула у відповідь,що я і тупа і в “смислі”у тебе не має на карті грошей,і я тебе щас викину,і щас визву “ментів”,а коли якийсь чоловік запропонував оплатити мій проїзд то його послали за руским кораблем .Коли я запитала її ім’я вона відповіла”а більше ти нічого не хочеш”.Спочатку навчіть своїх робітників правильному спілкуванню з людьми.Наскільки я знаю то у нас в країні діє готівковий і без готівковий розрахунок,то чому я не можу оплачувати проїзд як мені зручно,а не так як вам хочеться?

  4. я згодна з Алою а у мене був випадок такий на карті були гроші а валідатор показав що нема коштів і контролер сказала ще сканувати і гроші не зніме на 3 валідаторах в одному тролейбусі і вкінці мене висадили і гроші зняло а тепер хто скаже мені хто їх поверне мені гроші знято а я не проїхала

  5. З цими валідаторами у транспорті ще той “геморой”. Мій чоловік збирався на роботу, 5.22 години ранку, йому на телефон прийшло повідомлення про оплату проїзду -10 грн.,а він в цей час вдома. Подзвонив у банк- сказали, що можуть заблокувати його карту, і порекомендували написати заяву до поліції – ви серйозно! Другий раз зняло кошти за оплату проїзду як стояв на зупинці. В мене питання,чи багато знайдеться тих,хто піде за 10 гривень писати заяву до поліції і розбиратися у банку- вдосконалюйте систему оплати,опрацюйте недоліки програми,а тоді впроваджуйте.

  6. Кондуктори требовали у мене гроши ,, требовали у мене картку ,, ім дали 200 грн ,, а далі я не помню

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні новини