У Черкасах запрацювала мережа «Файно Маркетів». Обіцяють 700 робочих місць

Перший магазин цієї мережі відкрили в суботу 10 липня на вулиці Менделєєва, навпроти Черкаської обласної лікарні. Раніше ми писали, що цей новачок на черкаському ринку вже викупив мережу магазинів «Абсолют». 

«Файно Маркет» у Черкасах хоче стати «магазином по‐сусідству» та вже шукає ідеї соціальних проєктів, які буде підтримувати.

Що відомо про мережу?

«Файно Маркети» наші сусіди, родом із Кропивницького. Свою роботу розпочали майже 12 років тому. Перший маркет у Черкасах для мережі став 99‐им. 

Власне, сусідство — головна місія «Файно Маркетів». Вони позиціюють себе – як магазини біля твого будинку. 

— Ми прагнемо втілювати ідею добросусідства. Знаєте, як раніше, коли приходиш до сусіда по сіль. І відчуваєш тепло й турботу. І в магазинах теж так, – прокоментувала під час відкриття першого супермаркету директорка з маркетингу ТОВ «Вересень плюс» та мережі «Файно Маркет» Альона Язикова.

Водночас перший магазин мережі відкрили навпроти обласної лікарні. Таке сусідство обіцяють також врахувати в асортименті продукції. 

— Так вийшло, що перший магазин відкриваємо саме біля лікарні. Обіцяємо, що це сусідство буде практичним як для пацієнтів, лікарів, так і для людей, які прийшли їх провідати. Тут можна буде купити всі товари першої необхідності в будь‐якій категорії, також — перекусити й випити чашку хорошої кави, — говорить менеджер з питань регіонального розвитку мережі «Файно Маркет» Олексій Логачов‐Михайлов.

Водночас це магазинне сусідство зразка європейських міст: де в маленькому магазині немалий асортимент, свіжа продукція та цінники на різні гаманці.

Під розгортання своєї мережі «Файно Маркет» викупив черкаський «Абсолют». У планах — уже до кінця цього року відкрити 30 супермаркетів. Більшість — у Черкасах, також по області: Дубіївка, Білозір’я тощо. Це забезпечить майже 700 нових робочих місць.

Що по цінах і асортименту?

На полицях магазинів бакалія, мінеральні води й безалкогольні напої, м’ясо-молочна продукція, кондитерські вироби, свіжі овочі та фрукти, чай, кава, алкогольні напої, тютюнова продукція, побутова хімія. У першому черкаському «Файно Маркеті» також є відділ із власною випічкою. Її в мережі виготовляють майже пів сотні видів. 

— Насправді, дуже акцентуємо увагу на власній випічки, адже вона розроблена на власній рецептурі. Намагаємося передбачити й врахувати всі вимоги сучасного покупця, — говорить Олексій Логачов‐Михайлов.

Гордістю супермаркетів топ‐менеджери також називають каву. Для відбору правильного й близького всім смаку кави проводили спеціальні дегустації між експертами й працівниками мережі.

Ціни в супермаркетах менеджери називають «середнячковими». Але зазначають, що в кожній категорії є товари «першої ціни», аби всі змогли знайти продукцію на свій гаманець. 

Також покупці можуть скачати додаток‐карту лояльності. За кожну покупку можна отримати кешбек на карту в 1% від витраченої суми. Бонусами можна розраховуватися за все, крім алкоголю і тютюну. 

Соціальна складова

Соціальна відповідальність — момент гордості мережі. Найбільше вона втілила на своїй батьківщині. У Кропивницькому «Файно Маркет» вже відомий за кількома соціальними ініціативами. Наприклад, «Гаряча кава — добра справа», коли від кожної проданої філіжанки кави чи одиниці власної випічки 20 копійок відраховували в благодійний фонд для допомоги онкохворим дітям. Таким чином 100 тисяч осіб взяли участь в акції. 

Також будь‐хто міг купити корм для тварин або крупи, лишити у спеціальному для цього місці. «Файно Маркет» цю кількість подвоював і передавав у притулки для тварин. Компанія вже домовилася з товариством захисту тварин «Друг» про повторення цієї акції в Черкасах.

Більшість соціальних ініціатив мережі спрямована на допомогу пенсіонерам. Так, у магазинах діють програми лояльності для цієї категорії населення. Вона передбачає знижки на покупки у -10% з 9:00 до 13:00 у всіх магазинах мережі. Решта часу — 1% кешбеку на бонусну картку.

— Пенсіонери — аудиторія, для якої дуже важливою є турбота й увага. Вони хочуть активно проводити час. І багато наших ініціатив були і є на це спрямовані: «Дихальна гімнастика», «Файно Ретрит» і «Файно Хода», яку ми провели з Федерацією до Дня скандинавської ходьби. Встановили там рекорд, — переповідає організаторка суспільних ініціатив, членкиня наглядової ради громадського об’єднання «Асамблея культурного обміну України», експертка з соціального маркетингу Олена Рожко.

Зараз «Файно Маркет» шукає ідеї соціальних ініціатив для втілення у Черкасах. У межах цього проводить переговори з місцевими ОСББ. Так, за потреби — компанія готова долучитися до облаштування дворів, які сусідять із їхніми магазинами. 

*Іміджева інформація

Також читайте новини «18000» у Telegram і Viber, слідкуйте за нами в Instagram.

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні новини