Тепер жителі міста зможуть подати звернення стосовно комунальних послуг, аварійних ситуацій чи благоустрою у телеграм‐боті «1505».
Про це повідомляють на сторінці Черкаської міської ради.
У телеграм‐боті черкасці зможуть подати звернення та отримати відповідь за декілька хвилин. Також сервіс доступний цілодобово.
Телеграм‐бот можна знайти за покликанням.
Також звернення до оперативної служби можна подати за телефонами:
- 073 234 15 05
- 068 237 15 05
- 050 464 60 60 (тільки Viber)
Зі стаціонарного телефона зв’язатися можна за номером 1505.
Черкасці можуть звернутися із запитаннями і на онлайн портал міської служби.
Читайте також: У «Дії» знову надаватимуть послуги для переселенців
Єдиний телеграм‐канал новин у Черкасах, новинам якого можна довіряти. Підписуйся на «18000 | Шо там у Черкасах?»



