В Україні запрацював майданчик UA LAND. Він спеціалізується на земельних торгах, а акредитація “Прозорро.Продажі” робить всі угоди безпечними та гарантованими державою.
Про роботу майданчику 18000 розповів співвласник та директор UA LAND Олександр Жмурко.
– Земельні торги з продажу права власності ділянок або права оренд яскраво демонструють ефективність аукціонів як джерела наповнення бюджету громади за рахунок продажу цих правах на відкритих конкурентних засадах.
Подекуди вартість зростає в десятки разів. Важливим є наявність майданчику в регіоні, який буде добре знати регіон та потреби його ринку, працювати з громадами, тим самим висвітлювати об’єкти продажу максимально привабливо для потенційних покупців-інвесторів, що врешті відображається на доходах громад.
UA LAND надає всі умови для комфортної участі в торгах, створюючи відповідну інфраструктуру для цього (комплексний супровід організаторів та учасників), підвищується їх безпечність, гарантований захист від сторонніх втручань, публічність та прозорість, оскільки всі зацікавлені особи мають можливість спостерігати за торгами в режимі реального часу, – коментує Жмурко.
Організатори опублікували свої перші аукціони з продажу та передачі в оренду земельних ділянок по всій території України. Учасники можуть подати свої перші заявки на участь в аукціонах для купівлі та оренди земельних ділянок.
Для цього достатньо зробити 2 кроки:
- Створити свій профіль та пройти верифікацію.
- Подати заявку на участь в земельних торгах.
Процес проведення аукціону для організатора доволі простий:
- Організатор створює та публікує аукціон
- В період прийняття заяв на участь подаються заяви на участь в даному аукціоні
- Після проведення аукціону визначається переможець і починається етап кваліфікації.
- В цей період підписується протокол та договір, здійснюється оплата.
- Коли договір підписано та оплата отримана, аукціон завершується організатором.
Всі важливі для організатора сповіщення надходить йому на пошту та в особистому кабінеті з інформацією та посиланням на аукціон. У організатора є можливість завантажити протокол, договір та підтвердити оплату.
До переваг майданчика можна віднести:
- Зручний інтерфейс, що постійно оновлюватиметься для покращення досвіду користування;
- Додатковий функціонал: пошук, сповіщення, універсальний особистий кабінет, структура подання інформації;
- Можливість створити декілька профілів учасників та організаторів в одному акаунті;
- Кол-центр спеціалізований на питаннях земельного законодавства;
- Консультація в офісі та швидкість документообігу. Супровід у підписанні договору та після процедурний супровід документації;
- Проведення вебінарів, наявність інструкцій, індивідуальне навчання.
Майданчик має широку мережу регіональних представництв, тому пропонує безліч додаткових послуг від надійних партнерів:
- Проведення експертної оцінки земельних ділянок та іншого нерухомого майна;
- Внесення змін в національну кадастрову систему;
- Проведення нормативно-грошової оцінки земельних ділянок;
- Розподіл (об’єднання) земельних ділянок;
- Винесення меж земельної ділянки на місцевості;
- Зміна цільового призначення;
- Інші види проєктних робіт.
Детальніше ознайомитися з роботою майданчика можна ТУТ.
*іміджева інформація