На засіданні виконавчого комітету обговорили економічно обґрунтований тариф для комунального підприємства «Черкасиелектротранс». Так, підприємство озвучує вартість у 5,27, натомість в міськраді називають – 4,69. У підсумку питання перенесли.
Про це інформує кореспондент 18000.
– За нашими підрахунками обґрунтований тариф складає – 4,69. У комунального підприємства інша позиція, – інформує директор департаменту економіки Ірина Удод.
За словами директора КП «Черкасиелектротранс» Петра Кучера, вони переглянули економічно обґрунтований тариф, врахувавши зауваження департаменту ЖКК. Нині, за його словами, він складає 5,19 грн.
– З розрахунків ми зняли закупівлю шин та перевезення на ПАТ «Азот», – пояснив Кучер.
Також Ірина Удод повідомила, що затвердження фінплану підприємства залежатиме від затвердженого економічно обґрунтованого тарифу.
Заступниця міського голови Людмила Бордунос запропонувала підтримати пропозицію департаменту економіки – затвердити тариф на рівні 4,69 гривень.
– У нас із порядком розрахунку є проблема. Пропоную пропрацювати порядок розрахунків та проводити його по витратному методу, відповідно до кількості годин. Адже не важливо скільки пасажирів їде в тролейбусі: 20, 50 чи 100. Усе одно витрати на електроенергію не змінюються, зарплата рахується водію та кондуктору. Тому я пропоную на майбутнє рахувати собівартість по кілометражу, зараз – по витратах роботи за годину, – говорить радник міського голови Павло Мосійчук.
Він додав, що затвердження порядку – у повноваженнях виконкому.
Зрештою, виконком переніс цей проект рішення на наступне засідання.
Зазначимо, що за даними департаменту ЖКК, у 2019-му році перевезено платних пасажирів – 8,152 мільйона. На 2020 рік планують перевезти 8,217 млн осіб. Кількість пільговиків вираховується по встановленому коефіцієнту. Він складає 2,3%.
Детально про ситуацію в черкаському електротрансі читайте в блозі Павла Мосійчука Тролейбусний колапс у цифрах і фактах