У “Черкасиенергозбут” нагадали про сервіси для передачі показників

Черкащанам нагадують, що до 3 серпня триває передача даних щодо спожитої електричної енергії за липень.

Про це повідомили у пресслужбі “Черкасиенергозбут”.

Покази лічильника потрібно передавати до оператора системи розподілу – ПАТ “Черкасиобленерго” (або до АТ “Укрзалізниця”, якщо договір про розподіл електричної енергії вами укладено саме з цим товариством).
Покази електролічильника необхідно передавати до оператора системи розподілу.
ПАТ “Черкасиобленерго” приймає покази цілодобово за телефонами кол-центру (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48), за допомогою спеціальної форми, через особистий кабінет на своєму офіційному сайті, через Telegram-бот, а також у паблік-аккаунті у Viber.
Якщо у вас оператор системи розподілу АТ “Укрзалізниця”, то передавати показники засобів обліку слід за номерами телефонів:
  • Козятинський лінійний відділ (м.Жашків): 068-35-83-794, (04342) 5-27-48;
  • Дарницький лінійний відділ (Драбівський р-н, с.Кононівка): (044) 366-46-74;
  • Шевченківський лінійний відділ: (04733) 5-25-01, 063-46-61-680, 098-41-94-312.

Сервіси ТОВ “Черкасиенергозбут”, які дозволяють вирішувати майже всі питання, що стосуються електропостачання, дистанційно:

Непобутові споживачі
Непобутові споживачі мають змогу перейти на дистанційне спілкування з Товариством ледь не в повному обсязі. В цьому їм допоможуть такі прості і зручні сервіси, як “Paperless” та Кабінет непобутового споживача.
Багато хто спочатку має острах почати користуватися електронними сервісами. Але щодня на електронний документообіг переходить все більше споживачів. І усі вони дуже швидко переконуються в тому, що це – легко, зрозуміло, швидко, зручно і сучасно.
З детальною інструкцією для користуванням електронного документообміну Ви можете за посиланням. А для використання Кабінету юридичного споживача слід звернутися до Центру обслуговування споживачів для підписання додаткової угоди та отримання унікального ключа ДПЕ.
Побутові споживачі
Побутові споживачі можуть самостійно отримати відповідь на свої питання щодо рахунку за спожиту електроенергію. До того ж, робити це цілодобово. Не виключенням є і можливість самостійно роздрукувати “платіжку” тоді, коли вона потрібна.
У цьому стане у нагоді Кабінет побутового споживача. Окремо нагадаємо про онлайн-сервіс ТОВ “Черкасиенергозбут” для отримання електронних рахунків. Електронний рахунок буде доставлено на електронну поштову скриньку менш, ніж за 24 години після проведення розрахунку. Немає потреби чекати, коли рахунок буде доставлено за домашньою адресою.
Скористатися послугою “електронний рахунок” можна в особистому кабінеті побутового споживача, або скориставшись швидкою формою на нашому сайті.
Додамо, що ТОВ “Черкасиенергозбут” доступний у соцмережі Facebook та у месенджерах Viber та Telegram.
Доєднуйтесь до Telegram-чату, де отримаєти оперативні та фахові відповіді на свої запитання від провідних фахівців, а дізнатись найсвіжіші актуальні новини електроенергетики можна у Telegram-каналі, а на YouTube-каналі ТОВ “Черкасиенергозбут” – передивитися цікаві та корисні відеоролики.

*Реклама

Усі актуальні новини Черкас та області за сьогодні – у вайбер-каналі “18000”. Підписуйся, аби не пропустити!

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Реклама МХП

коментарі
Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *