У Черкаській облдержадміністрації відбулася нарада за участю керівництва адміністрації та підрядних організації, що опікуються ремонтом доріг області.
Голова черкаської ОДА Роман Боднар озвучив принципи, на яких, за його словами, буде будуватися співпраця із підрядними організаціями:
– Перше – це якість, друге – терміни, третє – гарантії. Звичайно, ми будемо наполягати на відповідальності, – сказав Боднар.
Також він пообіцяв комплексний підхід до вибору доріг з районів для ремонту у наступному році. Зокрема, в числі тих, які будуть ремонтуватися в першу чергу ті, через які здійснюється доставка дітей до шкіл, також дороги важливі для медичних закладів, для можливості дістатися до об’єктів культурної й історичної спадщини.
Загалом у малій сесійні залі обласної ради зібралося кілька десятків представників різних підрядних організацій області. Зокрема, представники компаній “Ростдорстрой” (про цю фірму ми писали ТУТ) ШРБУ-48, “Євробуд-індустрія”, підприємець Володимир Халай тощо.
За словами директора департамент інфраструктури Сергія Чубаня, у 2019 році розмір субвенції з держбюджету місцевим бюджетам на ремонт доріг місцевого значення склав 536 мільйонів.
У 2019 році було передбачено ремонт 471 об’єкту. Загалом департамент інфраструктури Черкаської ОДА профінансував Службу місцевих доріг на 423 мільйони.
Він повідомив, що на капремонт наступного року заплановано витратити 586 мільйонів.
В Східниці, сгт на Львівщині дороги роблять турки під керівництвом швейцарців, місцеві люди перекрещуються й дякують Богу, що не наші тварини-крадуни…