Днями споживачі «Черкаської ТЕЦ» почали отримувати на свої телефони sms-повідомлення з попередженнями про закінчення терміну повірки приладів обліку гарячого водопостачання.
Як пояснюють фахівці ТЕЦ, відповідно до вимог пункту 15 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (далі – Правила), засоби обліку води і теплової енергії, які перебувають в експлуатації та прийняті на абонентський облік, підлягають проходженню періодичної повірки. Дата завершення міжповірочного інтервалу зазначена у технічному паспорті на лічильник. У разі завершення міжповірочного інтервалу слід завчасно подати заявку на проведення повірки приладу обліку, звернувшись до організації, яка надає відповідні послуги з повірки.
У підприємстві наголошують, що ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» не здійснює повірку лічильників. Згідно з вимогами статті 17 Закону України №1314-VII від 05.06.2014р. «Про метрологію та метрологічну діяльність», періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання теплової енергії та гарячої води в квартирах (приміщеннях) будинку, здійснюються за рахунок власників вузлів обліку.
– Звертаємо вашу увагу, що у разі непроведення споживачем періодичної повірки в установлені терміни, відповідний прилад обліку виводиться із експлуатації та знімається з абонентського обліку. При цьому нарахування плати за послугу від моменту зняття індивідуального лічильника з абонентського обліку проводиться згідно затверджених норм споживання відповідної послуги, – зазначають у ТЕЦ.
Для проведення розпломбування чи опломбування квартирного засобу обліку гарячої води задля проведення його заміни/ періодичної повірки/ прийняття на абонентський облік споживачеві необхідно подати відповідну заяву до виконавця послуг ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» та дочекатися прибуття контролера ТЕЦ. Після проведеної повірки спеціалізованою організацією Свідоцтво відповідності приладу обліку нормативним вимогам необхідно надати до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ (проспект Хіміків, 76) або ж, вказавши особисті дані споживача, надіслати документи на електронну адресу: poktec@ukr.net. Контактний номер телефону: (0472) 31-96-90.
У компанії наголошують, що самовільне зняття пломб з приладів обліку заборонено.
– Враховуючи вищезазначене, наголошуємо на необхідності своєчасно проводити періодичну повірку індивідуальних приладів обліку теплової енергії та гарячої води, відповідно до вимог, – зазначають у Черкаській ТЕЦ.
*Іміджева інформація
Також новини “18000” є в Telegram і Viber, слідкуйте за нами в Instagram.
Три місяці нема гарячьоі’ води, що перевіряти?????