У Дії можна скасувати бронювання працівників

Дія ноутбук

У порталі Дія можна скасувати бронювання військовозобов’язаних

На порталі “Дія” з’явилася функція анулювання бронювання для військовозобовʼязаних працівників.

Про це повідомили у фейсбуці Дії.

Розбронювати працівника можна, зокрема, у випадку досягнення ліміту заброньованих. Відповідно, можна надати можливість відстрочки іншому онлайн. Послуга доступна для керівників та уповноважених осіб компаній.

Як анулювати бронювання працівника?

  1. Авторизуватися на порталі з електронним підписом юридичної особи.
  2. Обрати послугу “Анулювання бронювання працівників”.
  3. Подати заяву з інформацією про працівників на розбронювання;
  4. Перевірити заяву та підписати її електронним підписом.

Результат з’явиться протягом доби на електронній пошті та в особистому кабінеті.

Податися на анулювання можна лише раз на 30 днів. Якщо компанія втрачає статус критичності, то бронювання анулюється автоматично.

Новий порядок бронювання працівників

Як писав “18000”, з 1 грудня 2024 року запрацював новий порядок бронювання військовозобов’язаних, які є працівниками критичних підприємств.

Відтоді є два обов’язкові критерії. Йдеться про мінімальну заробітну плату, яка має бути не менше ніж 2,5 мінімальних зарплат, тобто не менше 20 тисяч гривень. Також не має бути заборгованості по податках. І третій критерій керівник може визначити сам.

– Крім того, зміни передбачають, що комісія, яка надає підприємству критичність, має щомісяця перевіряти, чи досі підприємство відповідає вимогами. Наприклад, якщо підприємство матимете борг чи заробітна плата знижуватиметься, тоді бронювання буде скасовано і критичність підприємства знизиться, – зауважив начальник Черкаського об’єднаного міського ТЦК та СП Олег Тимошенко.

Бронювання в Дії

Керівники підприємства матимуть час для оформлення бронювання за новим порядком – перехідний період триватиме до 28 лютого 2025 року. Тепер процедура повністю відбуватиметься в Дії.

– Списки потрібно подавати у Дію, бронювання відбуватиметься автоматично, без участі людини. Тобто перевірка триватиме у реєстрах за допомогою системи, яка їх об’єднує. Перевірятимуть, чи працює людина на визначеному підприємстві, скільки там працівників, на яких вони посадах, яка їхня заробітна плата. Якщо не буде виявлено проблем, людина автоматично отримає відстрочку. Вона з’явиться у застосунку “Резерв+” на певний період, – розповів Олег Тимошенко.

За його словами, так само система перевірятиме зміни відповідно до визначених критеріїв і скасовуватиме бронювання.

Інтерв’ю “18000” з начальником ТЦК та СП Олегом Тимошенком

Перевірена оперативна інформація про ситуацію в Черкасах та Україні. Підписуйся на телеграм-канал “18000 | Шо там у Черкасах?”

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Реклама МХП

коментарі
Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *