21 квітня департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації оголосив торги на закупівлю послуг із поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-01 Київ – Знам’янка на ділянці км. 198+680 – км. 205+618. Мова фактично про завершення робіт, розпочатих до повномасштабного вторгнення росіян у місті Сміла на Черкащині. Це найкоштовніший підряд обласної влади з лютого 2022 року.
Відповідна інформація міститься у системі “Прозорро”.
Згідно оголошення про закупівлю, очікувана вартість робіт складає 327 млн гривень. Майбутній підрядник має здійснити роботи із ремонту дорожнього полотна, а також облаштування тротуарів на магістралі, яка проходить зокрема і центральною частиною міста, розпочинаючись на в’їзді у Смілу з боку Кам’янки (напрямок на Кропивницький) та завершуючись виїздом у бік Городища (напрямок на Київ).
Роботи тут розпочалися ще у 2021 році. Тоді вартість угоди була визначена у розмірі 260 млн гривень, а підрядником стало одеське товариство “Ростдорстрой”, яке фактично “монополізувало” ремонтні роботи у цьому напрямку на трасі H-01.
Разом з тим, 21 квітня замовником опубліковано інформацію про “виконання” цього договору. Сума перерахованих “Ростдорстрою” коштів склала 121 млн гривень. Продовжуватиме роботи вже новий підрядник. Таким чином, з урахуванням вже сплачених коштів, загальна сума проєкту може зрости до 448 млн гривень.
Нині потенційні учасники оскаржують окремі вимоги тендерної документації. Зокрема, анонімні учасники залишали вимоги стосовно внесення змін до тендерної документації в частині критерію наявності асфальтобенного заводу потужність 250 тонн на годину.
Окрім того, товариство “ДС пром груп” направило скаргу до Антимонопольного комітету стосовно інших вимог черкаських чиновників. Зокрема, мова про наявність у потенційного підрядника сертифікованих інженерів-консультантів, з досвідом роботи у мінімум 3 роки. Крім того, вимагають також і інженерів з охорони праці на будівництві не нижче 2 категорії, чия компетенція має бути підтверджена відповідними сертифікатами. Саме вимоги до сертифікації працівників та їх досвіду скаржники рахують дискримінаційними. У той же час, в частині наявності асфальтобетонного заводу відповідної потужність тендерна документація “ДС Пром груп” не оскаржується.
Для обласних чиновників це перший подібний тендер з початку повномасштабного вторгнення та рекордний за вартістю.