
Укрзалізниця продовжує відновлення онлайн-систем після кібератаки
Відновлення онлайн-сервісів Укрзалізниці після масштабної таргетованої кібератаки тривало минулу добу і продовжується зараз.
Про це повідомили на фейсбук-сторнці АТ “Укрзалізниця”.
Наразі онлайн-продаж квитків недоступний і протягом дня в Укрзалізниці планують працювати в офлайн-режимі.
“Рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі”, – йдеться у повідомленні.
Як купити квиток?
Квитки продаються через каси. На 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн).
Якщо пасажир не встигає придбати квиток через касу, можна підійти безпосередньо до потяга. Поїзні бригади поінформовані, як оформляти проїзд на місці.
“Якщо ви плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25 березня, то наполегливо просимо не штурмувати каси сьогодні. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправленням сьогодні-завтра”, – йдеться у повідомленні.
Як повернути квиток?
Повернути квиток на поїзд відправленням 24 березня можна онлайн. Для цього потрібно принаймні за годину до відправлення рейсу надіслати на services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону. В Укрзалізниці обіцяють обробити заявку про повернення протягом трьох діб з моменту відновлення роботи систем.
На підприємстві запевняють, що поінформують про відновлення онлайн-систем.
Читайте також: На станції імені Тараса Шевченка презентували відремонтований локомотив (ФОТО).
Перевірена оперативна інформація про ситуацію в Черкасах та Україні. Підписуйся на телеграм-канал “18000 | Шо там у Черкасах?”