
Укрзалізниця відновила стабільну роботу онлайн-сервісів
Укрзалізниця відновила стабільний продаж квитків в онлайн-сервісах.
Про це повідомили на фейсбук-сторінці АТ “Укрзалізниця”.
“Вночі переїхали на нову платформу, вибудували захист, активно відновлюємо додатковий функціонал”, – йдеться у повідомленні.
У мобільному застосунку знову доступне планування подорожей з пересадками. Протягом дня планують відновити онлайн-табло з постанційними розкладами поїздів.
Збій у роботі онлайн-сервісів Укрзалізниці
Нагадаємо, масштабна таргетована кібератака на онлайн-сервіси “Укрзалізниці” сталася 23 березня. Відновити сайт та застосунок вдалося за 89 годин. До того продавали квитки через каси або безпосередньо біля потяга.
Через підвищене навантаження на систему онлайн-продажу 28 березня виникли перебої в роботі застосунку та сайті продажу квитків. Щоб збалансувати попит, відкрили додаткові каси в містах із найбільшим пасажиропотоком, зокрема у Києві та Львові.
Читайте також: Через прокладання євроколії поїзд, що курсує Черкаською областю, змінить маршрут.
Читай “18000” у вайбері. Лише головні новини про Черкаси та область