За підрахунками платформи «Ліга антитрасту» підприємство ШРБУ-48 входить до картелю підрядників, який в країні формує “Укравтодор”.
За інформацією видання “Наші гроші“, протягом 2018-2019 років фаворитами дорожнього ринку стали 8 підприємств. Серед них – ШРБУ-48 з Умані, який за цей час виграв тендерів на 4,43 мільярди гривень. Це шостий показник по країні загалом.
Розмір отриманих у останні роки підрядів матиме критичне значення для можливості компаній брати участь у ремонтних тендерах у найближчому майбутньому. «Укравтодор» розробив нові кваліфікаційні критерії до учасників ринку, і вже у квітні Мінекономіки як уповноважений орган по закупівлям може підписати розроблені автодорівцями Методичні рекомендації для підготовки типової тендерної документації.
Планується, що по певним видам робіт для участі в тендері необхідно довести, що фірма в останні роки мала сумарний досвід по цьому виду робіт також у такому ж розмірі по такому ж типу доріг і такому ж виду ремонту. Якщо умовно на тендер зараз буде виставлятись капітальний ремонт ділянки 2-ї категорії дороги очікуваною вартістю 1 млрд грн, то треба довести, що фірма в останні роки мала сумарний досвід по капремонтам доріг перших категорій на 1 млрд грн.
Присутній на круглому столі ВАД керівник ДП «ДерждорНДІ» підтвердив, що в «Укравтодорі» взято курс на укрупнення ділянок, що будуть виставлятись на ремонт. Таким чином у подальшому зайти на тендер зможе все менше компаній, які встигли отримати відповідні контракти раніше.
18000 неодноразово писав про ШРБУ-48.
ТОВ ШРБУ-48 прописане в Умані. Його директором значиться Руслан Губа. Головним бенефіціаром товариства (90%) є Бахтіяр Сапаєв, по 5% мають Ігор Воткалюк та Руслан Губа. Воткалюка, Сапаєва та Губу поєднує скандально відоме ПАТ “Уманьавтодор”, яке покинуло недобудованим міст у Запоріжжі і нині фігурує в низці кримінальних проваджень. Воткалюк працював там головним інженером, Губа був головою правління товариства, а Сапаєв – одним із власників.