В Україні запрацювало блокування рекламних дзвінків: що робити

шахраї комусь телефонують

У Мінцифрі розповіли, як заблокувати спам‐дзвінки

З 2 жовтня набули чинності правила, які дозволяють оператором блокувати спам‐номери. У Мінцифри розповіли, як обмежити рекламні дзвінки.

Про це повідомили у пресслужбі Міністерства цифрової трансформації.

Про спам‐номер можна повідомити своєму оператору:

  • Vodafone — у застосунку чи за номером: 111 або 0800400111 в Україні, +38050400111 у роумінгу;
  • Kyivstar — у застосунку чи за номером: 466 або 0800300466 в Україні, 105466# у роумінгу;
  • Lifecell — у застосунку чи за номером: 5433 або 0800205433 в Україні, +380635433111 у роумінгу.

Надсилати скарги на спам‐дзвінки можна на гарячу лінію Уряду — 1545, а також звернутися до НКЕК через форму на сайті.

Як оператори перевірятимуть спам‐номери?

Оператор перевірить номер, на який надійшла скарга, і заблокує, якщо він відповідає щонайменше двом критеріям:

  • виклики без комунікації;
  • середня тривалість дзвінків за 7 днів — менш ніж 60 секунд;
  • понад 50% дзвінків — на різні номери;
  • на номер неможливо передзвонити;
  • під час виклику відтворюється записане повідомлення;
  • скарги від абонентів;
  • кількість вхідних дзвінків, які не завершуються розмовою, на номер — менш як 5% від вхідних та вихідних викликів цього номера
  • номер лише для дзвінків, а не для SMS чи інтернету.

Читайте також: Власну мережу поштоматів запустить Укрпошта.

Оперативна інформація про Черкаси та область. Підписуйся на вайбер‐канал «18000»

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *