Вдала та неестетична, – черкаським інспекторам презентували збірник “дизайн-кодів” реклами на фасаді

Для управління інспектування в Черкасах презентували збірник «Дизайн-код фасадів міста Черкаси». Його черкаська влада розробила разом із громадськими організаціями «Промолодь» та «CEUREN».

Про це інформують на сайті мерії.

У ньому зібрали рекомендації з оформлення фасадів, а ще – продемонстрували вдалі та неестетичні приклади. Такий довідник вручили інспекторам, аби останні інформували бізнес.

Цей крок, на думку розробників збірки, сприятиме появі нових креативних і стриманих вивісок. А в перспективі – допоможе впорядкувати громадський простір.

– Спеціалісти управління інспектування спілкуються з власниками бізнесу, першими зіштовхуються з порушеннями, – говорить начальник відділу реклами та дизайну міського середовища Андрій Поліщук. – Тож для допомоги в роботі інспекторів ми вирішили надати їм такі збірники. Аби вони знайомили підприємців із вимогами до розміщення вивісок і фасадної реклами, демонстрували їм вдалі приклади.

Також «Промолодь» готова безкоштовно розробляти макет вивісок та реклами, які розміщуватимуться на фасадах. Для бізнесу в них тільки одна умова – аби підприємці в результаті мали намір втілювати ці пропозиції в життя.

Збірник можна завантажити ТУТ.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *