Відтепер зорієнтуватися в послугах міграційної служби черкащанам допоможе чат-бот

В управлінні ДМС України в Черкаській області випробували чат-бота, який “супроводжує” клієнта від етапу консультації і до фактичного отримання адміністративної послуги.

Про це повідомляють у прес-службі установи.

Одним із перших протестував новий онлайн-сервіс міграційної служби житель Звенигородки. Із чат-ботом спілкувався через Viber, оскільки переважно користується цим месенджером.

Фото: прес-служба ДМС України в Черкаській області

Від “помічника” чоловік дізнався, і про необхідні для отримання ID-картки документи і про дату, коли її можна забрати. Роботу чат-бота оцінив позитивно. 

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Реклама МХП

По темі
    коментарі
    Залиште свій коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *