Із 1 лютого пасажири черкаських маршруток зможуть заплатити за проїзд за допомогою валідатора. Система поки працюватиме у тестовому режимі.
Про це повідомили в пресслужбі Черкаської міської ради.
Попередньо, впродовж місяця всі, хто користується громадським транспортом, зможуть розрахуватися за проїзд двома способами: придбати квиток готівкою або ж через валідатори. Для пільгової категорії пасажирів наразі нічого не змінюється.
Валідаторами обладнані більше сотні автобусів, які здійснюють перевезення у Черкасах. Прилади для електронної оплати за проїзд встановлені на поручнях біля вхідних дверей у маршрутних автобусах:
- №4 («Вул. Пацаєва – Обласна лікарня»);
- №5 («Вул. Генерала Момота – ВАТ ЧЛФЗ „Аврора”»);
- №6 («Автовокзал – Обласна лікарня»);
- №7 («Вантажний порт – Вул. Генерала Момота»);
- №11 («„Госпіталь” – ВАТ ЧЛФЗ „Аврора”»);
- №12 («Вул. Кобзарська – Міськвійськкомат»);
- №20 (Митниця – Вул. Руставі);
- №22 («Вул. Сумгаїтська – ВАТ ЧЛФЗ „Аврора”»);
- №24 («Вул. Гетьмана Сагайдачного – Автовокзал»);
- №25 (ВАТ ЧЛФЗ „Аврора” – Вул. Сумгаїтська);
- №28 (Автовокзал –Вул. Пацаєва);
- №29 (Вул. Руставі – Вул. Г.Дніпра);
- №30 (Залізничний вокзал, кільцевий);
- №31 («ВАТ „Хімволокно” – „Вулиця Горіхова”);
- №36 (Річковий вокзал – вул. Сумгаїтська).
Як писав “18000“, з перевізниками, які не хотіли виконувати умови договору, встановлювати трекери та валідатори, розірвали договори. Однак їхній транспорт ще можна побачити на маршрутах. У міській раді зауважують, що такі перевізники працюють нелегально.
– Автобуси-нелегали будуть зупинятися просто посеред маршруту, на водія буде складатися протокол. Це може створити незручності для пасажирів, – пояснив начальник управління транспорту Черкаської міської ради Віталій Москаленко.
Нагадаємо, в Черкасах з початку року відбулось три рейди, під час яких перевіряли перевізників. Уже складено сім протоколів за порушення умов перевезень.
Підписуйтеся на новини “18000” у вайбері. Нас уже більше 6000!
Эти терминалы незаконны как и в троллейбусах! Там нет чека, должна быть оплата налом
Что за бред? Если вы не знаете где находится чек, то это не значит, что его нет. Вы оплатили карточкой и следовательно чек доступен в электронном виде. Другое дело, что зачастую удобнее когда к тебе подходит кондуктор, а не создавать пробку у дверей. Плюс вопрос как возвращаются деньги при поломке транспорта. Водители троллейбусов посылают к Бондаренко.
1 – мне нужен бумажный чек потому что на электронный бухгалтерия ложит болт (мне возвращают деньги за проезд только бумажными талонами)
2 к примеру тролейбус автобус поломался вернуть деньги нереально требовать не укого водитель падает на мороз кто только ментов вызывать но это Гемор. Особенно достает когда тролейбус. Укорачивает свой маршрут типа света нет а и молчит об этом ставит перед фактом а деньги назад не дает