Якісне та стабільне постачання електроенергії є вкрай важливим не лише для побутових споживачів, а й особливо для підприємців та представників бізнесу. Нині кожен може обрати для себе компанію-постачальника з найбільш вигідними умовами.
Підприємці із Черкащини розповіли, чому обирають для себе постачальником електроенергії ТОВ “Черкасиенергозбут”, пише “Про все”.
Основними перевагами товариства є:
- якісний сервіс. Наявність особистого менеджера, який буде вести всі розрахунки споживача та до якого можна звернутись з будь-яких питань, що стосуються співробітництва з товариством;
- відсутність оплати за небаланси електроенергії та інших штрафів та пені;
- індивідуальний підхід до кожного споживача. Оплата встановлюється за домовленістю сторін за зручним графіком. Умови та терміни розглядаються індивідуально з кожним споживачем.
Також тарифи ТОВ “Черкасиенергозбут” регулюються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Державне підприємство “Златодар” займається прийманням, зберіганням та відправленням зерна і є одним із найбільших на лівобережжі Черкаської області. Директор “Златодару” Валерій Буркацький говорить, що підприємство тривалий час працює з ТОВ “Черкасиенергозбут”.
– Наше підприємство переживає зараз непрості часи. Раніше ми були підпорядковані Державному агентству резерву України, а тепер передані у Фонд державного майна. Один наш елеватор має потужність 33 тисячі тонн, а за добу ми можемо приймати до 5 тисяч тонн кукурудзи. Уже тривалий час нашим постачальником електроенергії є ТОВ “Черкасиенергозбут”. Вони розуміють нас, а ми їх. Станом на сьогодні у них найбільш прийнятні тарифи. Це дуже відповідальна енергопостачальна компанія. Ми пробували працювати й з іншими компаніями, але пропозиції, які вони нам надавали – нас не влаштували. Тому свій вибір зупинили на ТОВ “Черасиенергозбут” і повністю цим задоволені. Без надійного партнера було б невідомо, як наше підприємство справлялося з усіма викликами сьогодення. Ми сподіваємося на таку ж співпрацю надалі та не збираємося змінювати постачальника, – каже Валерій Буркацький.
Власник дистрибуційного бізнесу Сергій Іщенко з Черкас також обрав постачальником електроенергії “Черкасиенергозбут”.
– Я навіть не пробував працювати з іншими постачальниками. Тут мене все влаштовує, зокрема сервіс, гарне ставлення до бізнесу. Ті підприємці, з якими я спілкуюся, теж працюють з ТОВ “Черкасиенергозбут”. Тому можу рекомендувати це товариство всім, хто ще не обрав постачальника або вагається, – говорить Сергій Іщенко.
– Зараз у кожного є свобода вибору, інформації також достатньо. Тому й постачальників кожен може обирати на свій розсуд. Але я можу рекомендувати й іншим ТОВ “Черкасиенергозбут” саме за стабільність та ставлення до споживачів, – переконаний інший черкаський бізнесмен Анатолій Моцний.
Центри обслуговування споживачів “Черкасиенергозбуту” розташовані у всіх районах Черкаської області. Працює товариство і в інших регіонах України.
Начальник Золотоніського ЦОС Олександр Нерівний говорить, що розгалужена мережа центрів обслуговування – одна з переваг ТОВ “Черкасиенергозбут”.
– У кожному районі Черкаської області є представництво, до якого може звернутися споживач. Це дуже зручно, адже не потрібно їхати в обласний центр, а питання можна вирішити на місці. Ми особисто знаємо кожного юридичного споживача. Нас також тут знають, довіряють. Наша компанія – клієнтоорієнтована. Все, що зручно, комфортно для наших споживачів – це перевага для нас, як для постачальника, – зазначає Олександр Нерівний.
Черкаський ЦОС обслуговує споживачів міста Черкаси і Черкаського району. Усього він налічує близько 130 тисяч споживачів по місту Черкаси і близько 38 тисяч по району.
– Ми працюємо зі споживачами прозоро, маємо конкурентоспроможні ціни, надаємо повні розрахунки. Ми відкриті та знайомі з багатьма нашими споживачами особисто, консультуємо їх та допомагаємо розібратися у всіх питаннях, які їх хвилюють – говорить начальник ЦОС Владислав Лук’яненко.
Начальниця групи з продажу електричної енергії ТОВ “Черкасиенергозбут” Майя Бодяк зазначає, що особисте спілкування зі споживачами та індивідуальний підхід до кожного – запорука вдалої співпраці.
– У нас є особливий підхід до кожного споживача: постійно тримаємо діалог, йдемо на зустріч. Дуже важливо бути на зв’язку зі споживачем, розуміти його актуальні проблеми, коли потрібно – особисто зустрітися для розв’язання нагальних питань. Я допомагаю споживачам навіть у тих питаннях, які не в моїй компетенції – для цього орієнтую його по інших відділах. Розповідаю також про сьогоднішню ситуацію на ринку електроенергії, допомагаю розібратися з тим, що споживачу складно зрозуміти самому. Ми надаємо гарантії, яких немає в інших постачальників, а також маємо зручний графік оплати і найнижчі тарифи, – говорить Майя Бодяк.
*Реклама