У Черкасах розіграли три тендери на проведення поточного ремонту вулично-дорожньої мережі. Цьогоріч на боротьбу з ямковістю витратять майже 53 мільйони гривень, використавши більше 15 тисяч тонн асфальту.
Один тендер на поточний ремонт міських доріг був оголошений департаментом житлово-комунального комплексу міської ради. Замовник від початку обрахував вартість у рекордні для подібних послуг 50 мільйонів гривень. Закупівлю було порівну розбито на два лоти по 25 мільйонів. За договорами роботи будуть проводитися із квітня і до кінця року під гарантію підрядника у 3 роки.
На аукціонах обидва лоти розіграли між собою підприємства-фаворити чинної міської влади: ТОВ «Колтех-Транс» та ПП «Дорстрой».
ТОВ «Колтех-Транс» виграв перший лот із ціновою пропозицією в 24,69 мільйона гривень. Угода з переможцем укладена 10 квітня. Вартість 7125 тонн асфальту дрібнозернистого тип Б марка 1 розрахована в договорі – 2,59 тисяч гривень за тону (з доставкою без ПДВ). До речі, у числі працівників підрядник вказує всього 6 дорожніх робітників, 3 машиністів і 1 інженера.
ПП «Дорстрой» виграв абсолютно аналогічний другий лот, оцінивши свою роботу в 24,2 мільйона гривень. Замовник уклав договір із підприємством 10 квітня. Вартість асфальту тут обрахована трохи дешевше – 2,54 тис. грн за тонну (з доставкою без ПДВ).
Таким чином, з урахуванням податку на додану вартість, міському бюджету однаковий асфальт по двох однакових лотах “заважить” на різні суми: на 3114 гривень за тонну для “Колтех-Транс” та 3044 грн\т для “Дорстроя”.
Ще два тендери на поточний ремонт були оголошені іншим замовником – КП ЧЕЛУАШ, що є балансоутримувачем міських доріг. Один тендер був відмінений через проблеми з документами всіх учасників, інший закінчився підписанням договору з переможцем.
Торги виграло товариство «Лиможінвест» із пропозицією в 3,96 мільйона гривень. 27 березня замовник уклав договір з підрядником, який надав гарантію на свою роботу терміном в 3 роки. Для роботи він використає 868 тонн асфальту, вартістю 2,89 тис. грн/т (кінцева вартість).
Два підприємства-переможці «Лиможінвест» та «Колтех-Транс» належать Сергію Колесниченку. Підприємства із його орбіти займалися поточним ремонтом міських доріг у 2016-2017 роках. Зокрема, роботи здійснював ТОВ «Лимож» та все цей же «Колтех-Транс», що був субпідрядником у КП ЧЕЛУАШ. Нині ці ремонтні роботи розслідує національна поліція та місцева прокуратура. Підприємців підозрюють в ухиленні від сплати податків та в привласненні коштів в особливо великих розмірах. Окрім того, підприємство «Колтех-Транс» займалося укладанням плитки. Опісля міський голова обіцяв змусити підрядника перекласти її через неналежний результат.
ПП «Дорстрой» належить жителю Христинівки Роберту Григоряну. Це підприємство – один з головних дорожніх ремонтників області. Зокрема, лише департамент архітектури і містобудування міськради уклав з ним угод на більш ніж 130 мільйонів гривень. У обласному центрі «Дорстрой» займається роботами на масштабних об’єктах, як-от вулиці Героїв Дніпра й Надпільної та фрагментом бульвару Шевченка.