У Черкасах розіграли три тендери на проведення поточного ремонту вулично‐дорожньої мережі. Цьогоріч на боротьбу з ямковістю витратять майже 53 мільйони гривень, використавши більше 15 тисяч тонн асфальту.
Один тендер на поточний ремонт міських доріг був оголошений департаментом житлово‐комунального комплексу міської ради. Замовник від початку обрахував вартість у рекордні для подібних послуг 50 мільйонів гривень. Закупівлю було порівну розбито на два лоти по 25 мільйонів. За договорами роботи будуть проводитися із квітня і до кінця року під гарантію підрядника у 3 роки.
На аукціонах обидва лоти розіграли між собою підприємства‐фаворити чинної міської влади: ТОВ «Колтех‐Транс» та ПП «Дорстрой».
ТОВ «Колтех‐Транс» виграв перший лот із ціновою пропозицією в 24,69 мільйона гривень. Угода з переможцем укладена 10 квітня. Вартість 7125 тонн асфальту дрібнозернистого тип Б марка 1 розрахована в договорі – 2,59 тисяч гривень за тону (з доставкою без ПДВ). До речі, у числі працівників підрядник вказує всього 6 дорожніх робітників, 3 машиністів і 1 інженера.
ПП «Дорстрой» виграв абсолютно аналогічний другий лот, оцінивши свою роботу в 24,2 мільйона гривень. Замовник уклав договір із підприємством 10 квітня. Вартість асфальту тут обрахована трохи дешевше – 2,54 тис. грн за тонну (з доставкою без ПДВ).
Таким чином, з урахуванням податку на додану вартість, міському бюджету однаковий асфальт по двох однакових лотах «заважить» на різні суми: на 3114 гривень за тонну для «Колтех‐Транс» та 3044 грн\т для «Дорстроя».
Ще два тендери на поточний ремонт були оголошені іншим замовником – КП ЧЕЛУАШ, що є балансоутримувачем міських доріг. Один тендер був відмінений через проблеми з документами всіх учасників, інший закінчився підписанням договору з переможцем.
Торги виграло товариство «Лиможінвест» із пропозицією в 3,96 мільйона гривень. 27 березня замовник уклав договір з підрядником, який надав гарантію на свою роботу терміном в 3 роки. Для роботи він використає 868 тонн асфальту, вартістю 2,89 тис. грн/т (кінцева вартість).
Два підприємства‐переможці «Лиможінвест» та «Колтех‐Транс» належать Сергію Колесниченку. Підприємства із його орбіти займалися поточним ремонтом міських доріг у 2016–2017 роках. Зокрема, роботи здійснював ТОВ «Лимож» та все цей же «Колтех‐Транс», що був субпідрядником у КП ЧЕЛУАШ. Нині ці ремонтні роботи розслідує національна поліція та місцева прокуратура. Підприємців підозрюють в ухиленні від сплати податків та в привласненні коштів в особливо великих розмірах. Окрім того, підприємство «Колтех‐Транс» займалося укладанням плитки. Опісля міський голова обіцяв змусити підрядника перекласти її через неналежний результат.
ПП «Дорстрой» належить жителю Христинівки Роберту Григоряну. Це підприємство – один з головних дорожніх ремонтників області. Зокрема, лише департамент архітектури і містобудування міськради уклав з ним угод на більш ніж 130 мільйонів гривень. У обласному центрі «Дорстрой» займається роботами на масштабних об’єктах, як‐от вулиці Героїв Дніпра й Надпільної та фрагментом бульвару Шевченка.



