“Ямковий” полон: черкащани б’ють на сполох через стан дороги в Черкасах

Цією дорогою щодня вимушені проїжджати тисячі черкащан. На Бидгощській розташовані 5 гаражних кооперативів, вона веде до митного посту «Черкаси-північний» та ще понад 30 підприємств, що базуються в цьому районі. Понад 15 років дорога не бачила ремонту. Є ризик, що і цьогоріч може не дочекатися.

Черкасець Сергій Жук, що живе поруч, придбав гараж у кооперативі «Черкаський» 4 роки тому. Каже, взимку намагається не користуватися автівкою, адже дорога у жахливому стані.

– На цій ділянці неможливо їздити. Тут 200 метрів якихось зробити і питання було б вирішено. А так щоразу засипають осколом, грейдером розрівнюють ями, та все до першого дощу. Потім знову ні пройти, ні проїхати, – говорить власник гаража.

Голова кооперативу «Черкаський» Світлана Хоменко розповідає, що у них – 490 гаражів, сусідній «Колос» налічує тисячу.

– Ця дорога жодного разу не робилася на моїй пам’яті, а я тут більше 10 років вже. Власники гаражів не можуть заїхати через глибоченні ями. Ми порушували це питання неодноразово, але поки – безрезультатно, – говорить Світлана Хоменко. – Нещодавно збиралися із членами кооперативу, з представниками митного посту, аби знайти якесь рішення.

Додає, що ця дорога вивела з ладу не один автомобіль. Черкасець Олександр розповідає, витратив на нову ходову 8600 гривень.

– Де ці гроші взяти, – обурюється водій. – Це просто крик душі. Треба щось робити із цими ямами.

Цю дорогу мають відремонтувати цьогоріч. Кошти на роботи передбачені у бюджеті розвитку. Однак, за словами депутата міської ради Олексія Романова, є ризик, що до цього об’єкта не дійде черга.

– Ми знаємо з досвіду, що бюджет розвитку реалізовують зазвичай у межах 70%. Тому нині існує ризик, що тисячі людей, які щоденно вимушені користуватися цією дорогою, точніше тим, що від неї лишилося, так і не побачать нормального покриття, – коментує Олексій Романов.

Нині жителі району зібрали вже 200 підписів, аби наголосити на важливості ремонту дороги.

За словами начальника відділу забезпечення функціонування зони митного контролю Любов Харенко, ця ділянка дороги – це насамперед «обличчя регіону» для іноземних компаній, які щодня прямують до них.

– Рух на цій ділянці інтенсивний. Кожного дня дорогою, яка роками не ремонтувалася, користується не тільки легковий, а й вантажний транспорт. І попри дотримання норм тоннажності, дорога остаточно руйнується. Ми щороку власними силами відновлюємо цю ділянку, але хотілося б, щоби й влада відповідально виконувала свою роботу, – говорить представниця митного посту «Черкаси-північний».

Підприємство працює тут вже понад 15 років, справно сплачує податки, частина з яких мала б йти на ремонт доріг. Обурюються, що це ніяк не впливає на відновлення покриття.

Митники також ініціювали збір підписів на сусідніх понад 30 підприємствах, які користуються цією ділянкою. Сподіваються, що спільна актуалізація питання допоможе нарешті привернути увагу влади до Бидгощської та звільнить тисячі водіїв від «ямкового» полону.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Реклама МХП

коментарі
Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *