Мережа “Київстару” не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів, тому не працює національний роумінг.
Про це розповів директор департаменту з розвитку мобільного зв’язку Мінцифри Станіслав Прибитько, пише NV Бізнес.
— Тобто проблема зі зв’язком вплинула й на інші сервіси, такі як нацроумінг, — пояснив Прибитько.
Він наголосив, що це тимчасова проблема, над якою працюють всі спеціалісти компанії “Київстар”, щоб знову повернути зв’язок своїм абонентам.
Водночас збій у мережі “Київстару” частково вплине на роботу деяких терміналів та банкоматів “ПриватБанку”, але не на всю мережу.
— Для загального розуміння, деяка частина усіх банків, банкоматів та POS-терміналів працюють на мобільних картках. Тобто у POS-терміналі стоїть мобільна картка. Для тих терміналів, які працюють на мобільних картках “Київстару”, звісно, ця проблема впливає на їх роботу, — зазначив речник “ПриватБанку” Олег Серга.
За словами представника Мінцифри Станіслава Прибитька, після вирішення проблеми міністерство обговорить з усіма мобільними операторами, як в надалі вберегтись від аналогічних ситуацій і захистити користувачів від неочікуваних проблем зі зв’язком.
Міністр внутрішніх справ України Ігор Клименко радить звертатися до найближчого управління поліції або пожежно-рятувальної частини, якщо потрібно терміново зв’язатися з рідними або викликати екстрені служби. Він нагадав, що у пунктах незламності, розгорнутих на базі підрозділів поліції, є можливість скористатися Wi-Fi.
Нагадаємо, уранці стався збій у роботі оператора мобільного зв’язку. Користувачі “Київстару” повідомляли про проблеми зі зв’язком, також не працював сайт компанії.
Перевірена оперативна інформація про ситуацію в Черкасах та Україні. Підписуйся на телеграм-канал “18000 | Шо там у Черкасах?”